υποχρεωτική αργία…

Posted on Updated on

Μάλλον σε βαρέθηκε η wordpress!!!
Κάθε μέρα κάθε μέρα, το ίδιο βιολί, σου λέει, βρε αδερφέ παράτα μας. Με σένα θα ασχολούμαστε;
Και έπαψε να ασχολείται.
Για να σιγουρευτεί δε πως δεν θα της ζαλίζεις τον έρωτα, διότι, η πάσα αλήθεια είναι πως κι εσένα σε έτρωγε ο … απαυτός σου και όλο την τριβιλούσες, σου πέταγε ένα υπάρχει πρόβλημα, εργαζόμαστε σκληρά να αποκαταστήσουμε τις λειτουργίες, αλλά με τέτοιο τρόπο που εύκολα μπορούσες να διαβάσεις από κάτω:
ρε δε πας να κουρεύεσαι που δεν έχεις τι άλλο να κάνεις και κάθεσαι εδώ και με γαργαλάς.
Κάνε κάτι πιο σοβαρό άνθρωπέ μου, μεγάλος άνθρωπος με άσπρα μαλλιά.

Ώρα πολύ αργά πια, τα ρολά κατεβασμένα, το χαμόγελο σαρδόνιο, το μήνυμα μονότονο: Εργαζόμαστε σκληρά.
Ώρα ακόμα πιο αργά, εγκατέλειψες. Ήταν κι εκείνο το ντοκιμαντέρ που έδειχνε ο ΣΚΑΙ και αφορούσε στα γεγονότα και στο παρασκήνιο μεταξύ των ηγετών της γης, που οδήγησαν στις αποφάσεις για την ένταξη της χώρας υπό τον έλεγχο της τρόικας.
Σημαντικά τα όσα ειπώθηκαν, αν και έχεις την έντονη πεποίθηση πως ήταν εξίσου σημαντικά και όσα δεν βγήκαν στον αέρα, όποιος κι αν τα λογόκρινε.
Ήταν και η, όσο να το κάνεις, κούραση, από τη μικρή εκδρομούλα στο γνωστό ψαροχώρι -τούτη τη φορά σκαρφάλωσες, με το αυτοκίνητο φυσικά, και πάνω στον λόφο- τα «παρέδωσες».
Το κρατάς όμως.
Θα … επανορθώσεις.
Ξέρεις εσύ.

Μπορεί όλα αυτά να συνέβησαν και γιατί από το πρωί, κάτι σε έπιασε και άρχισες να ανασκαλεύεις τα γραμμένα.
Και τρόμαξες κι εσύ με αυτά που είδες.
Αριθμό και περιεχόμενο.
Μα είναι δυνατόν; Τόσα πολλά;
Από την άλλη βέβαια, πώς να είναι και λιγότερα; Αν σκεφτείς ότι για αρκετά χρόνια (!) έγραφες τουλάχιστον ένα κείμενο την ημέρα, στα οκτώ χρόνια που συνολικά εμφανίζεις κείμενα, τι περίμενες δηλαδή να γίνει;

12 thoughts on “υποχρεωτική αργία…

    νατασσΆκι said:
    Μαρτίου 23, 2011 στο 11:03 πμ

    Κι εμένα που δεν έχω άσπρα μαλλιά (πολλά) και δεν έχω γράψει τόσα κείμενα, το ίδιο μου έβγαζε -τι θες να πεις, δλδ;;;
    😛

    (το έφτιαξαν όμως, είδες; Αλήθεια εργάζονται σκληρά! 😆 )

    Καλημερούδια σας!

    silia said:
    Μαρτίου 23, 2011 στο 1:28 μμ

    «Κάνε κάτι πιο σοβαρό άνθρωπέ μου, μεγάλος άνθρωπος με άσπρα μαλλιά»
    ————————-
    Όντως , … κάνε κάτι πιο σοβαρό . Βάψε τα μαλλιά σου τώρα , που βρίσκεσαι στο καλύτερο … ντεκαπάζ .
    Ψιλοδιορθώθηκαν τα πράγματα , ε ;
    Μπορείς να μου γράψεις , πώς μπορώ να «σώσω» το μπλογκ ?

    Darthiir the Abban said:
    Μαρτίου 24, 2011 στο 10:49 πμ

    Τί πάθατε ορ’ παλικάρια τους WP;

    Ειρήνη Βεργοπούλου said:
    Απρίλιος 2, 2011 στο 8:50 μμ

    Ας γράφουμε, και ας υπάρχουν τα μπλογκς…..τα δικά μας, είναι καταθέσεις ψυχής…..καλησπέρα Σωτήρη ;-))

    Ειρήνη Βεργοπούλου said:
    Απρίλιος 2, 2011 στο 8:51 μμ

    Ευχαριστώ που με έβαλες στο μπλογκρολ σου ;-))))

    marea said:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 12:11 πμ

    οκτώ χρόνια… κάθε μέρα…
    τι να πω? Νοιώθω έναν απεριόριστο σεβασμό!!

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:16 πμ

    νατασσΆκι ε ναι, τελικά ήταν συνολικό το πρόβλημα…
    Αλλά εγώ εδώ μέσα, μάλλον το έχω παρακάνει…
    (και.. θα συνεχίσω!! 🙂 🙂 )
    Καλημέρα

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:18 πμ

    Silia !!!! μα τι λες; Αφού .. βαμμένα τα έχω τα μαλλιά μου. Άσπρα για να μου προσδίδουν κύρος!! 🙂 🙂 🙂
    Ναι έφτιαξαν τα πράγματα.
    Έχω υποσχεθεί να σου στείλω τη διαδικασία και θα το κάνω.
    Σύντομα..

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:18 πμ

    Darthiir από όσο φαίνεται έκανα επιδιορθώσεις. Και επεκτάσεις ίσως, αλλά αυτές δεν τις είδα..

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:20 πμ

    Ειρήνη μου καλώς ήλθες εδώ 🙂
    Εξ αρχής το blog το είδα σαν αυτό που είναι. Ένα προσωπικό ηλεκτρονικό ημερολόγιο. Και έτσι το συνεχίζω. Δεν ξέρω ως πότε…
    Καλή σου ημέρα

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:21 πμ

    Ειρήνη 🙂
    Να είσαι καλά..

    Sotiris Kanell. responded:
    Απρίλιος 7, 2011 στο 10:23 πμ

    marea ευχαριστώ.
    Δεν ξέρω αν είναι άξιο απόδοσης σεβασμού, απλώς είναι μια κατάσταση…
    Πρέπει όμως να πω ότι το τελευταίο διάστημα, γράφω μεν αλλά με πιο χαλαρούς ρυθμούς και πολύ συχνά μόνον για μένα. Για ενίσχυση της μνήμης μου δηλαδή..
    Καλημέρα

Σχολιάστε

