Επιτομή Ιστορίας

Posted on Updated on

Φυσικά και δεν είσαι ιστορικός.
Ούτε και θα γίνεις.
Μετά δε από αυτό μάλλον θα σου απαγορεύσουν και να σκέφτεσαι.
Αλλά, δεν βαριέσαι; Γιατί να μη γράψεις κι εσύ τη δική σου ιστορία;
Αφού ούτως ή αλλιώς, άλλη δεν μπορείς να γράψεις, γράψε των … άλλων, όπως τη βλέπεις εσύ, έστω και πίσω από τα πρεσβυωπικά γυαλιά σου!

Σταθμοί

2010, 2 Μαΐου. Η Ελλάδα και οι έλληνες με την πλάτη στον τοίχο. Μέτρα σκληρά που όμως ίσως δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά.
«Όταν καίγεται ο κώλος σου, πρώτα τον σβήνεις και μετά ψάχνεις για τον εμπρηστή».

1949 λήξη εμφυλίου. Επικρατούν αστικές δυνάμεις. Οι επαναστατήσαντες ηττώνται και διαλύονται. Τι τους έχει συνενώσει; Σίγουρα όχι οι ιδέες του ΚΚΕ τις οποίες άλλωστε οι πολλοί αγνοούσαν.
Περισσότερο φαίνεται να έχουν σαν «σημαία» τους την παράδοση της αδικίας. Οι αιτίες του ξεσηκωμού του ’21 (σχηματική ημερομηνία) συνεχίζουν να υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια του 19ου αλλά και του 20ου αιώνα.
Οι κοινωνικές αδικίες, μπορεί να αλλάζουν μορφή, αλλά φτάνουν μέχρι και τις ημέρες μας.
Για όποιον δεν έχει διαβάσει την Ελληνική Νομαρχία καλό θα ήταν να ψάξει να τη βρει και να την μελετήσει.
Το πρόβλημα της διανομής των εθνικών γαιών παραμένει για παράδειγμα άλυτο. Το Βατοπέδι είναι μια έκφανσή του.
Η αγανάκτηση μεταδίδεται –παραδίδεται, αυτή είναι η σωστή λέξη- από γενιά σε γενιά και φτάνει έως την εποχή της αντίστασης, του εμφυλίου, αλλά και ακόμα πιο μετά.
Μαζί και η αίσθηση της αδικίας.
Αν δεν γίνει αυτή η υπόθεση, δεν μπορεί να εξηγηθεί η επαναστατική διάθεση κυρίως του επαρχιακού χώρου.
Η νικήτρια δεξιά παράταξη στήνει μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο το κράτος της, αποκλείοντας τους ιδεολογικούς της αντιπάλους.

Η ανάπτυξη των τριάντα ετών, ’50- ’80 , έχει τα χαρακτηριστικά της αυταρχικής συμπεριφοράς και επιβολής, της θέλησης των νικητών επί των ηττημένων.
Οι κοινωνικοί αγώνες της δεκαετίας του εξήντα το δείχνουν.
Θεμέλιο των κινητοποιήσεων του ’60 η συνεχιζόμενη παράδοση της αδικίας.
Η χούντα ενισχύει τους δεσμούς που αμφισβητήθηκαν από τους κοινωνικούς αγώνες.

1981. Το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.
Ανατροπή κοινωνικών δομών, παραγωγικών σχέσεων, φιλοσοφίας ζωής.
Η άνοδος τους ΠΑΣΟΚ είναι η αφορμή για κοινωνική απελευθέρωση, δικαιοσύνη και αίσθηση εθνικής ανεξαρτησίας, αν και η χώρα είναι ήδη στην ΕΟΚ.
Κυρίως όμως δίνεται η δυνατότητα να ανοίξουν οι πόρτες του Κράτους για όλους, χωρίς να έχουν προετοιμαστεί οι δομές και οι άνθρωποι για κάτι τέτοιο.
Ακολουθούν τριάντα χρόνια με την αίσθηση ότι ο αγώνας που ξεκίνησε από τα προ-επαναστατικά χρόνια, για εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική απελευθέρωση και δικαιοσύνη δικαιώνεται.
Ο λαός είναι στην εξουσία.
Αναδεικνύονται στην πολιτική και κοινωνική ηγεσία και οι ηττημένοι του εμφυλίου όπως και οι πρόσφυγες της μικρασιατικής καταστροφής, αλλά και όλοι όσοι νιώθουν αδικημένοι από συστάσεως του ελληνικού κράτους!
Ουσιώδης διαφορά: Ο λαός είναι στην εξουσία, δηλαδή στο τιμόνι, αλλά ουδείς είναι στη λάντζα δηλαδή στην παραγωγή.

Λαϊκισμός, λανθάνων εθνικισμός, πίστη ότι ήρθε η ώρα της αναγνώρισης από την παγκόσμια κοινότητα, της μοναδικότητας και της περιούσιας αποστολής αυτού το λαού.
Και γι αυτό, φυσικά, θα πρέπει να πληρώσουν, οι ξένοι, για τη τιμή που τους γίνεται, να μας υπηρετούν.
Δεν θα γίνουμε εμείς τα γκαρσόνια της Ευρώπης.
Το σύνδρομο του πλιάτσικου της ρεμούλας, του μεταπρατισμού, που χτίστηκε στα «τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς», μαζί με το κόμπλεξ του αδικημένου, παραμένουν ενεργά, εκσυγχρονιζόμενα.
Λάιφ στάιλ, κιτς, Κλικ.

Οι σερβιτόροι που κουβαλάνε τα έτοιμα, δυστυχώς, καταγράφουν τα πάντα, -τις περισσότερες φορές και περισσότερα αλλά μέσα στην κραιπάλη και τη ευωχία ποιος ασχολείται με τα λιμά; -χρεώνουν και περιμένουν.

Απρίλιος του 2010. Έρχεται ο λογαριασμός.
Χρέος 300 δισεκατομμύρια ευρώ, έλλειμμα 115% -δηλαδή «τρώμε» 15 φαγητά περισσότερα από αυτά που φτιάχνει το τσουκάλι μας.

6 Μαΐου 2010 η …. Κάθαρση;

Ναι η κάθαρση, γιατί τελικά παραμένουμε αισιόδοξοι!

53 thoughts on “Επιτομή Ιστορίας

    Orelia said:
    Μαΐου 7, 2010 στο 6:51 πμ

    μου αρεσε
    αν και…
    * εχει στοιχεια συγκλισης με την εννοια της «επιφανειακης» αναφορας (τωρα αυτο θελει πολυ για να το εξηγησω..), ωστοσο ισως αυτο να ειναι ενας λογος που μου αρεσε
    * θελει να σε εχει διαβασει κανεις αρκετα για να αντιληφθει τα …Κλικ κιτς λαιφ σταιλ…
    * ενδεχομενως να εχω αλλην αποψη στα σημεια της αρχης και του τελους

    σε ευχαριστω για την επιτομη…
    θα ελεγε κανεις πως γραφηκε για μενα.. για ανθρωπους οπως εγω…

    καλη σου ημερα

    natassAki said:
    Μαΐου 7, 2010 στο 7:58 πμ

    Η αγανάκτηση μεταδίδεται –παραδίδεται, αυτή είναι η σωστή λέξη- από γενιά σε γενιά και φτάνει έως την εποχή της αντίστασης, του εμφυλίου, αλλά και ακόμα πιο μετά.
    Μαζί και η αίσθηση της αδικίας.

    κι ακόμα -ποτέ πριν δεν είδα γύρω μου τόσο θυμωμένους νέους ανθρώπους. Και μου φαίνεται ότι ήρθε μια στιγμή «αλλαγής εποχής»

    κι εμένα μ’ άρεσε
    σαν περίληψη, σαν αφορμή
    κι ευχαριστώ, και για το λινκ -ξανά 🙂

    Καλημέρα!

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 7, 2010 στο 2:57 μμ

    Συγνώμη κι όλας, αλλά πως γίνεται την ώρα που ένας λαός δηλώνει πως δεν θα γίνει «το γκαρσόνι της Ευρώπης», σερβίρει τους ευρωπαίους ψαράκι και ουζάκι στις παραλίες και τα νησιά;

    ο δείμος του πολίτη said:
    Μαΐου 7, 2010 στο 7:24 μμ

    Μου άρεσε. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσω ότι η ιστορία δεν είναι διδακτική. Είναι η αφορμή που ψάχνουμε για να ερευνήσουμε και να θέσουμε νέα ερωτήματα. ΕΊΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΉ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΎΜΕ. Πρέπει όμως σε κάθε περίπτωση να θυμόμαστε ότι είναι αναγκαία και η τήρηση των αναλογιών. Εξ’ ου και η διαφωνία μου με τον Σκόμπι κτλ.

    Marina said:
    Μαΐου 7, 2010 στο 10:26 μμ

    Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου..Χμμμ! Ανακαλύπτω τα κενά μου στη νεώτερη ελληνική ιστορία..της αδικίας.. Ευχαριστώ

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:26 πμ

    orelia ευχαριστώ.
    Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν πήγα στο βάθος για να δείξω με επιχειρήματα τους ισχυρισμούς μου, αλλά αν το έκανα θα συνέγραφα άλλου είδους πόνημα.
    Πάντως θα ήθελα να μου επισημάνεις τις διαφωνίες σου.
    Ίσως να γίνουν αφορμή να τα δω κι εγώ αλλιώς τα πράγματα.

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:29 πμ

    natassAki μέσα μου ψάχνω να βρω πώς και γιατί φτάσαμε έως εδώ.
    Και για τα καλά και για τα κακά.
    Μια ολίγον εθνικιστική (!) σκέψη που κάνω, είναι ότι μπορεί να μην είμαστε ο περιούσιος λαός, αλλά είμαστε λαός με τεράστια ιστορία.
    Οι κόμποι αυτής της Ιστορίας, δεν μπορεί, κάπως μεταδίδονται.
    Όχι, δεν θέλησα να γράψω για όλους αυτούς του κόμπους, θα άλλαζε το είδος του κειμένου.

    Αλλά πραγματικά θα ήθελα να είχα επισημάνσεις που σου φαίνονται λάθος.
    Τροφή για σκέψη ζητάω δηλαδή 🙂
    Καλημέρα
    Όμορφο Σάββατο να έχεις.

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:31 πμ

    Darthiir μα δεν φταίνε αυτοί που τα σερβίρουν
    Εσύ που τους βλέπεις φταις.
    (κάτι τέτοιο δεν λέει και η … κβαντομηχανική; 🙂 🙂 )

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:36 πμ

    δείμε ευχαριστώ κατ’ αρχάς.
    Δεν διαφωνώ για το τι είναι η Ιστορία.
    Αλλά, χωρίς να θέλω να ξεφύγω, δεν θέλησα να συγγράψω ιστορικό κείμενο. Αν θέλεις, αυτό που πήγα να κάνω ήταν να απαντήσω σε ένα ερώτημα που με ταλαιπωρεί εδώ και πολύ καιρό.
    Πώς διάβολο φτάσαμε έως εδώ; Πόσο έχουν βάση αυτά που λένε στις κοκορομαχίες τους οι αμετροεπείς παραθυρομάχοι;

    Ε, αυτό προσπαθώντας, κατέληξα εδώ.
    Ειλικρινά θα με βοηθούσε να δω συγκεκριμένες αντιρρήσεις..
    Καλημέρα

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:39 πμ

    Μarina αμ και ποιος την γνωρίζει όλη την ιστορία;
    Εγώ εδώ πάντως την αίσθηση που έχω κατέθεσα.
    Και περιμένω …

    (τα επόμενα)

    Καλή σου ημέρα!!

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 8, 2010 στο 10:54 πμ

    …..
    ?????
    !!!!!

    Ζντουπ…

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 11:13 πμ

    Darthiir, Γιατί; Τι πρόβλημα έχεις;
    Τι νομίζεις, η πολιτική πολυγλωσσία δεν υπόκεινται στους νόμους της κβαντομηχανικής;

    Orelia said:
    Μαΐου 8, 2010 στο 11:58 πμ

    1. αφηστε την κβαντομηχανικη ησυχη οπως κι εγω αλλωστε εχω πραξει χρονια πριν..
    2. τις ψαχνω τις διαφωνιες μου οσο κι αν φανει οξυμωρο αυτο
    3. εγω ειμαι που πρεπει να μαθαινω…
    4. το περι καθαρσης ας πουμε, το κατανοησα εις βαθος το μεσημερι πριν πεσω για υπνο
    το πρωι αλλα θεωρησα..
    κι ας ειναι καλα ο Darthiir που με την παρεμβαση του στο μπαζ ββοηθησε στη διασαφηνιση οσο μπορει να υπαρξει με μια δυο γραμμες..

    αυτα κι ας μου πει καποιος/ -α, αποφασισε να με μιμηθει ως ατονη ο εντιτορ των σχολιων σου η μηπως ο IE8 αποφασισε να τα πεταξει ολα στον αερα να βαλει νεα ρουχα;
    παταω τονους και δεν βγαινουν!!!!!
    [το 1. ας εκληφθει ως αστεισμος η κατι σχετικο!]

    Orelia said:
    Μαΐου 8, 2010 στο 12:10 μμ

    τις διαφωνιες μου τις ψαχνω για να αυτοπροσδιοριστω, για να ορισω τη θεση μου, και για να ενωσω, οχι να ξεχωρισω..
    θα (σ)τις πω ομως
    σχεδον παντα το κανω με εσενα
    ετσι δεν ειναι;
    ακομη κι αν παρα τη θεληση μου μοιαζει να σε μεμφομαι
    α! οι λεξεις παγωνουν στο μυαλο μου Σωτηρη κι ας ειναι ποιητικο ετσι που το λεω
    σκεφτομουν πως χρειαζεται επαναπροσδιορισμος, να μην θεωρουμε τιποτε δεδομενο, να ειπωθουν και να δωθουν ορισμοι αξιων, εννοιων, οτιδηποτε
    ξεχαστηκαμε
    ξεχασαμε
    κι ισως δεν διδαξαμε
    ας πουμε, και δεν ειναι της παρουσης αναρτησης.., τι εστι κρατος; τι εστι παρακρατος; ε; …

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:36 μμ

    Orelia
    1. Οκ. Θαμαι καλο παιδι, ανευ κβαντομηχανική, αρκεί το πειραγματάκι μου να μη σας ενοχλεί !!!!!!
    2.Καθόλου. Κατανοητό.
    3.Όλοι μας.
    4.Ο λόγος εδώ χρειάζεται πολλές επεξηγήσεις. Τα έχουμε πει.

    Δεν είμαι ειδικός επό το ΙΕ8. Εγώ κάτι για ΙΕ έχω ακούσει, αλλά για το στρατό.
    (τους λέγανε και … ντακότες 🙂 )

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 9:38 μμ

    orelia φυσικά και μπορώ να περιμένω τις διαφωνίες σου.
    (τις απορίες της κατάληξής σου, σιγά να μην παρασυρθώ, Σάββατο βράδυ να τις απαντήσω.
    Ας τες – και αυτές – για άλλες εποχές 🙂 )

    Orelia said:
    Μαΐου 8, 2010 στο 11:31 μμ

    δεν εισαι ενταξει ομως!!!
    πετας τη «μπομπα» ητοι το κειμενο το μεστο, και μετα την κανεις με ελαφρια πηδηματακια… ενταξει ξερω! δεν αντεχεται… αλλα νομιζεις πως ετσιθα μπορεσω να σου πω τις διαφωνιες μου; τσ! θα πω, δενθελει! θελει να φυγει.. αφησε τον! [ακομη δε βαζει τονους και δε φταιει ο ΙΕ8 μου ενεκα που αλλου βαζει..]

    τουλαχιστον απαντησε μου οποτε μπορεσεις σε αυτο περιπου: μειωση εισοδηματων με αμεσο τροπο -μειωση μισθου- κι εμεσο – αυξηση τιμων κι εμεσων φορων φπα κλπ- συνεπαγεται με τη φτωχη μου σκεψη μαζεμα του χεριου εντος της τσεπης για να νοικοκυρεψουν οι ανθρωποι τα σπιτικα τους
    δηαδη ρε γμτ, θα κανουμε περικοπες στα εξοδα μας για να μπορεσουμε να βγουμε και μερικοι, οχι ολοι, θα βγουνε… αυτο ομως παραλληλα θα εχει επιπτωσεις στα μαγαζια κι ολες τις αμοιβωμενες υπηρεσιες… ητοι και τον ιδωτικο τομεα.. πως στο καλο θα εχουμε κινηση χρηματος για να ανταπεξελθουμε; δε ξερω αμα τα διατυπωσα καλα.. ελπιζω να καταλαβες…

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 8, 2010 στο 11:46 μμ

    Orelia και βέβαια ΔΕΝ την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια.
    Αντίθετα είμαι εδώ και περιμένω.
    Στις ερωτήσεις σου, νομίζω ότι έχω απαντήσει, σε όλες, με το επόμενο κείμενό μου.
    Με το αλήθειες και ψέματα!

    Μα καλά δεν έχεις/έχετε καταλάβει τι συμβαίνει;
    Αλήθεια;

    Αν δεν γίνει αυτό που γίνεται και για το οποίο γκρινιάζουμε, δηλαδή αν δεν φτωχύνουμε, δεν μιζεριάσουμε -δεν χάσουμε τον προκλητικό δείκτη ευημερία μας- απλώς μετά δεν θα έχουμε φαΐ να φάμε!!!

    Ξέρεις τι θα πει πτώχευση; Στάση πληρωμών του δημοσίου.
    Και ξέρει τι θα πει στάση πληρωμών του δημοσίου;
    Δεν θα πάρεις τον μισθό σου! Δεν θα δουλέψουν τα νοσοκομεία, δεν.. δεν… δεν… Και όταν λέω δεν θα πάρεις το μισθό σου, εννοώ δεν θα πληρωθείς ΚΑΘΟΛΟΥ.
    (Αν νομίζεις ότι μόνον δεν θα πληρώσει το δημόσιο τα χρέη προς το εξωτερικό, είσαι γελασμένη.)
    Το κράτος έχει ΚΑΙ χρέος, ΚΑΙ έλλειμμα!
    Δηλαδή ΚΑΙ χρωστάει, και ξοδεύει καθημερινά περισσότερα από όσα εισπράττει. Ακόμα και με τις περικοπές που έχει κάνει.

    Επομένως ΤΩΡΑ, αυτό που προέχει είναι να καταφέρει να βρει και να βάλει στο ταμείο του τόσα λεφτά ώστε να μπορεί στοιχειωδώς να κινείται.
    Αυτά που κάνει τώρα ΔΕΝ είναι μέτρα για να λύσει το πρόβλημά μας. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ώστε να οργανώσει τη λύση του προβλήματος.
    Και τι; Θα το λύσει το πρόβλημα τελικά;
    Πού να ξέρω;
    Θέλω να το λύσει.
    Ελπίζω να το λύσει.
    Εύχομαι και προσεύχομαι να το λύσει.

    Αυτό που έκανε τώρα η κυβέρνηση ήταν να αρπάξει το λίγο νερό που ήταν μέσα στο μπουκάλι και να προσπαθήσει να σβήσει την φωτιά.
    Πρόλαβε;
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!
    Ελπίζω ΝΑΙ
    Οπότε, αν πρόλαβε, τότε περιμένω να δω τα μέτρα και να τα κρίνω!
    ΤΟΤΕ να τα κρίνω. ΕΚΕΙΝΑ τα μέτρα.
    ΌΧΙ ΤΩΡΑ!!! ¨ΟΧΙ ΑΥΤΑ!

    Ξέρω ότι ίσως με όλα αυτά σε τρομάζω.
    Μπορεί και να λες μπα, αυτός τρελάθηκε και λέει αηδίες.
    Δεν ξέρω. Μπορεί. Μακάρι. Αλλά εγώ ΑΥΤΑ έχω καταλάβει.
    Και γι αυτό έχω τρομάξει με την ανευθυνότητα των ηγεσιών των άλλων κομμάτων.
    Αλλά και το φόβο της Κυβέρνησης να πει ΟΛΗ την αλήθεια.
    ΟΛΗ
    Και εγώ νομίζω, φοβάμαι, ότι η αλήθεια είναι αυτή που λέω. Όχι αυτή που μοιάζει να κρύβουν με μισόλογα οι άλλοι.

    Μακάρι να είμαι απλώς, ένας φοβισμένος συντηρητικός μικροαστός που δεν ξέρει τι λέει.

    Orelia said:
    Μαΐου 9, 2010 στο 8:30 πμ

    ενα αντεπιχειρημα ειναι: μα καλα! πιστευεις πως στη προοπτικη να μην πληρωθουν το χρεος τους οι απανταχου πιστοληπτικοί μηχανισμοι, θα μεινουν να κοιτανε αμηχανοι;
    αυτο θα ηταν και το μονο που θα τους πιεζε σε μια προσπαθεια, οχι διασωσης του υπαρχοντος πολιτικου συστηματος [το οποιο απο οσο πιανει το γυναικειο μου μυαλο, οριζει και καθοριζει και την οικονομικη πολιτικη] αλλα αλλαγης του προς κατευθυνση που θα διασφαλιζε ενδεχομενως την μη πτωχευση των κρατων[γιατι πιστευω εξ αρχης πως η ελλαδα ειναι το μεσον επιβολης σκοπων κι οχι ο στοχος μονο]

    το παραπανω λοιπον, διατυπωμενο με την προσωπικη μου ευθυνη, δεν ξερω δηλαδη αν αποδιδω ολα οσα πρεπει, αποτελει ενα αντεπιχειρημα
    εγω θα διατυπωσω μα απορια μου…
    η ελλαδα στα ορια [(;) εγω πιστευω πως ταχει σπασει] της χρεωκοπιας, στελνει χρηματικη ενισχυση στην πληγεισα απο σεισμο αιτη
    η ισπανια κι αλλες χωρες της ΕΕ οι οποιες κι αυτες βρισκονται στα ορια της χρεωκοπιας, θα στειλουν βοηθεια(!!!! σικ εκφραση για τον δανεισμο με υψηλοτατα επιτοκια) στην ελλαδα
    ρωτησα κι εμαθα λοιπον πως υπαρχει ενα ταμειο που δε θυμαμαι πως το λενε, σε καθε χωρα για αυτες τις περιπτωσεις… ε..!…

    κατα τα λοιπα
    ακουω
    προβληματιζομαι
    ρωταω
    διαβαζω
    προσπαθω να κατανοησω
    προσπαθω να ορισω τη θεση μου [με οση συναισθηση ευθυνης εχω]
    ειναι λογικο κι ισως κι αναμενομενο να μην πετυχαινω παντα αυτο που επιδιωκω
    συνεχιζω

    * το μεταφορικο της επομενης αναρτησης σου το «επιασα»
    σε αρκετα σημεια
    ** δεν σκεφτηκα ποτε ετσι πως δηλαδη τρελαθηκες και λες αηδιες
    επιδιωκω να ακουω την αποψη σου κι ας διαφωνω
    με βοηθα ο τροπος που με κουβεντιαζεις
    δεν ειναι επιθετικος κι ετσι εγω μπορω να συνεχισω να σκεφτομαι στα οσα μου λες χωρις να υπαρχει λογος κι αναγκη να (σου) αποδειξω το τι ειμαι κι αν αξιζω [στην αντιθετη περιπτωση,παρασυρομαι κι αναλωνομαι στο παραπανω..]

    αυτα και καλημερα σου φυσικα!

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 9, 2010 στο 8:42 πμ

    α) φυσικά και θέλουν τα λεφτά τους πίσω. Σιγά που θα στα χαρίσουν. Αλλά τότε θα σε αναγκάσουν και σε επαναδιαπραγμάτευση του χρέους, ήτοι, οκ δεχόμαστε να μας δώσεις πχ το 70%.
    Επειδή όμως δεν τα έχεις (αν τα είχες δεν θα το συζητούσαν) θα σε δανείσουμε αλλά δεν την ξαναπαθαίνουμε να σου δίνουμε 100 και να μας επιστρέφεις 70. Πάρε λοιπόν ένα δάνειο 1000, σου κρατάμε προκαταβολή τα 500 για να είμαστε κάπως σίγουροι και επειδή δεν είμαστε σίγουροι ότι θα μπορείς να μας πληρώσεις τους τόκους κατ’ αρχάς αυτών των πεντακοσίων με (επιτόκιο γύρω στα 15% να το υπολογίζεις) σου κρατάμε τους τόκους των τριών πρώτων ετών, δηλαδή τα 225, και σου δίνουμε το δάνειο που μας ζήτησες (πάρε 275..)
    Επειδή δε, και πάλι μπορεί να μην μπορείς να μας πληρώσεις, οκ. θα σε βοηθήσουμε να μας τα δίνεις.
    Με νόμο θα παίρνουμε το 50% του ΦΠΑ που εισπράττεις από τα ποτά και τα τσιγάρα, για 10 χρόνια…

    β)Τώρα θα μου πεις, αν το πάθουν και άλλες χώρες τι θα γίνει;
    Ε και πάλι θα σου πω. Πού να ξέρω.
    Ένας πόλεμος ίσως;
    Λες να είναι καλύτερα έτσι; Μπορεί.
    (Εμένα πάντως δεν θα με επιστρατεύσουν. Ούτε καν να πλέκω για τη φανέλα του στρατιώτη μπορώ )

    οκ..
    Έγινα λίγο επιθετικός το ξέρω, αλλά παραμένω το ίδιο ήρεμος…
    Καλή σου ημέρα και πάλι..

    Orelia said:
    Μαΐου 9, 2010 στο 9:00 πμ

    :))
    αυτο το ηρεμος με ησυχαζει
    αυτο μου ελειπε να σου ανεβαζω την πιεση
    το αφηνω σε αλλους και αλλα

    θα μελετησω το τεφτερι που μου εγραψες σε λιγο αφου πρωτα κανω μερικα τυπικα καθηκοντα νοικοκυρας κι ενα pps για νεραιδες και δρακους

    θελω ωστοσο να πω πως σαφως και δε θελω πολεμο
    ειναι κατι που ρωταω σα χαζο εδω και μηνες
    δεν θελω αλλαγη πολιτευματος σε αυταρχικο….

    και τα δυο [αυτα εχω στο μυαλο μου το μικρο]σεναρια {δικο σου κι αδικο μου επι των οικονομικων αδιεξοδων} με οδηγουν σε μη λυση αν δεν υπαρξει το κλικ για αναπτυξη παραγωγικων τομεων πραγμα που, να με συμπαθατε, ευελπιστω να φανουν ευκαιριες να συμβει και δη σε κρατικο επιπεδο κυριως, μετα την επισκεψη του αλλου επιτελειου της ΕΕ, των καλων… {βαλε τονο σε παρακαλω!}, αυτων που εχουν να κανουν με τα προγραμματα απορροφησης του ΕΣΠΑ[εδω παλι αδυνατω να σκεφτω την πολυπλοκοτητα δεδομενου οτι χρειαζεται συμμετοχη του ελληνικου δημοσιου το οποιο δεν εχει φραγκα..!]

    δεν ξερω!
    μου ξεφευγουν πραγματα
    δεν ταχω λυμενα
    με καιει ολο το σκηνικο σε κοινωνικο επιπεδο που θα προκυψει
    δυσκολο να το διαχειριστει μια κοινωνια σε κριση, ενα κρατος υπο αμφισβητηση
    αυτα και παω…

    μην τσακωθουμε μεταξυ μας
    ναι;

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 9, 2010 στο 9:03 πμ

    Το να τσακωθούμε (λέω τώρα), λίγο πειράζει!!!
    Μη ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ μεταξύ μας με τρομάζει!!!!!

    Μελέτησέ το και τα λέμε…
    Φιλιά

    υγ.
    Και βέβαια ΔΕΝ πρόκειται να τσακωθούμε!!!

    Orelia said:
    Μαΐου 9, 2010 στο 2:36 μμ

    να φαγωθουμε ομως;;;;;
    α, μα τον ορθιο ταυρο! θα σας ταιζω μεζεδακια για να μη συμβει!!!
    ες αυριον… :))

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 9, 2010 στο 2:40 μμ

    Μεζεδάκια;;;

    (Για όρισε βρε Σώτο μου το πολιτικό κβάντα και μετά συζητάμε!)

    natassAki said:
    Μαΐου 9, 2010 στο 3:00 μμ

    αααα, αν είναι για μεζεδάκια, να υπολογίσετε κι εμένα!
    😆

    Orelia said:
    Μαΐου 10, 2010 στο 7:06 πμ

    ενα δυο
    ενα δυο
    μπα!
    δεν ηταν προσκαιρο το προβλημα! 😦
    η επιβολη του ατονου παραμενει!
    τι στο καλο;;;;

    καλημερα
    καλη βδομαδα

    Orelia said:
    Μαΐου 10, 2010 στο 7:17 πμ

    επανερχομαι
    σας διαβαζει ο Κουλογλου;
    για ελεγξετε το…!

    ακου πολιτικο κβαντα!!!!
    που το βρηκε;;;!;;

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 7:22 μμ

    Orelia αυτό το Θα σας ταιζω μεζεδάκια να μη συμβεί, με τρομάζει..
    Κάτι σαν να θέλετε να με κάνετε ακόμα μεγαλύτερο … θρεφτάρι μου ακούγεται!!!
    Γιατί; Για να με σφάξετε τα Χριστούγεννα; 🙂 🙂

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 7:25 μμ

    Darthiir μου, ναι ναι μεζεδάκια!!
    Διαδικασία πάχυνσης είναι. Δεν το βλέπεις..
    Να ορίζω το πολιτικό κβάντα;
    Χμμμμ
    Κάτι σαν ενεργειακό περιεχόμενο που δημιουργείται καθώς πρόκειται να ληφθεί μια απόφαση από θεσμοθετημένα κέντρα, και αρχίζει να μεταβάλλεται με την παρουσία οποιουδήποτε εξωθεσμικού παράγοντα, αλλά μέλους του δεδομένου πεδίου-περιβάλλοντος!!
    Κάπως έτσι δηλαδή…

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 7:27 μμ

    natassAki Φοβού τους .. Φυσικούς και μεζεδάκια φέροντας!!! 😉

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 7:28 μμ

    orelia καλησπέρα καλησπέρα.
    Άργησα να επανέλθω ώστε να κάνω πολλές φορές …reset στο σύστημα και να αποκτήσετε εντέλει τόνους…
    (Σούπερ δικαιολογία!!! που έκανα δέκα αιώνες να εμφανιστώ… 🙂
    μπράβο μου 🙂 )

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 7:30 μμ

    Orelia δεν διεκδικώ (ακόμα) βραβεία για την εισαγωγή εννοιών!
    Άλλωστε, τι; Δεν είναι λογικό ο Κούλογλου να διαβάζει τα … κουλά μου; 🙂

    Orelia said:
    Μαΐου 20, 2010 στο 8:58 μμ

    εγώ όφειλα για κάποιο λόγο να συνεχίσω αλλά αποφάσισα να μην το κάνω για άλλο λόγο απο τον κάποιο:)
    *ζαλιστικα με αυτο τον ορισμο του πολιτικού κβάντου..πάω να φαω παγωτο

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 20, 2010 στο 10:50 μμ

    Orelia είναι εξαιρετικά σημαντικό να είναι κανείς απολύτως ακριβής!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

    Orelia said:
    Μαΐου 23, 2010 στο 7:04 πμ

    ok! σωστά! παγωτό κρέμα με κομματακια σοκολάτας! [το διόρθωσα; ;-)]

    Sotiris Kanell. responded:
    Μαΐου 24, 2010 στο 10:18 πμ

    Orelia το διόρθωσες μεν, με δυσκόλεψες δε.
    Πού να ξέρω τον ορισμό της … κβαντισμένης σοκολάτας ε; 🙂

    Orelia said:
    Μαΐου 24, 2010 στο 1:58 μμ

    αυτό το κβάντο Σωτήριε, ομιλεί απευθείας στους υποδοχείς της γεύσης κι ουχί της λογικής
    ε! ας αφήσουμε και κάτι ..όρθιο!!! ναι; 😉

    Orelia said:
    Μαΐου 24, 2010 στο 1:59 μμ

    αυτο το κβάντο Σωτήριε ομιλεί απευθείας στους υποδοχείς της γεύσης κι ουχί της λογικής..
    ε! ας αφήσουμε και κάτι όρθιο!!! ναι; 😉

    νατασσΆκι said:
    Μαΐου 24, 2010 στο 9:17 μμ

    να σας πω…
    αυτό το κβάντο, το καταλαβαίνω πολύ καλά!
    (είσαστε καλοί δάσκαλοι, τελικά 😉 )
    😆 😆 😆

    Orelia said:
    Μαΐου 25, 2010 στο 1:17 μμ

    α, μα το ξεραμε! δεν το ξεραμε Σωτηριε;;;;…..;;; 😉 😉

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 25, 2010 στο 9:12 μμ

    ZNTOYΠ…

    Orelia said:
    Μαΐου 26, 2010 στο 7:31 πμ

    παλι επεσε ο darthiir!
    βρε! μην εχεις πολυ ψηλο κρεββατι;;;

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 26, 2010 στο 3:45 μμ

    Ίσα με οκτώ κβάντα…

    Orelia said:
    Μαΐου 26, 2010 στο 7:56 μμ

    χαχαααααααααα
    κβαντοζντουπ;;;;

    [εσενα γιατι μπαινουνε οι τοννοι; 😦 ]
    [ασε που μου κλειδωνει την πορτα ωρες ωρες…]

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 26, 2010 στο 9:42 μμ

    Εμμμ γιατί τους πατάω στα πλήκτρα;;;
    Βρε και η · μου βγαίνει, μην ανησυχείς!
    [Λέω να αλλάξεις browser…]

    Orelia said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 7:27 πμ

    μόνο στου Σωτήρη το κάνει κι αυτό όπως βλέπ’ς, όχι όλ’ς τ’ς φορές!!!!
    Σωτήριος Δάχτυλος είναι, ισχυρίζομαι
    να με αποθαρύνει να σχολιάζω… :Ρ 😉
    αποθαρρύνει
    [από όσο παρακολουθώ κι εσύ τον ίδιο μπρόουζερ υποστηρίζεις φανατίκ..ΙΕ8 ή μήπως άλλαξες άποψιν;]

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 9:47 πμ

    Big Brother is watching me…
    [Όι, δεν άλλαξα, 99,9% των περιπτώσεων ΙΕ 😉 ]

    νατασσΆκι said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 12:57 μμ

    Και μόνο που ο Καμηλιέρης προτείνει να αλλάξεις τον ΙΕ, θα χαλάσει ο κόσμος, που έλεγε και η γιαγιά μου 😛
    (αυτό το πέσιμο από το κβάντο μάλλον φταίει… 😆 )

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 1:16 μμ

    Ο καμηλιέρης δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούν οι άλλοι άλλους browser, αυτοί χάνουν. Αλλά ο καμηλιέρης ξέρει ότι όταν κάτι δεν σου δουλεύει, κάνεις double check με άλλο browser να δεις αν επαναλαμβάνεται το πρόβλημα. Αν όχι, τότε θέλει επανεγκατάσταση ο browser. Αν ναι, το πρόβλημα είναι στα win 🙂

    Elementary 😉

    Orelia said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 1:24 μμ

    ελεμένταρυ ή ου… το πρόβλημα το έχω μονον κι αποκλειστικά στο μπλογκ του Σωτήρη!!! μπονζούρ γιατί το ξέχασα το πρωί

    νατασσΆκι said:
    Μαΐου 27, 2010 στο 1:46 μμ

    Στοιχειώδες, αγαπητέ Γουώτσον!
    (αλλά και πάλι… :p)

    Orelia μας, να το τσεκάρετε και να μας πείτε -αλλιώς, έχει και Πανσέληνο απόψε, εκεί θα τα ρίξουμε πάλι 😉

    Darthiir the Abban said:
    Μαΐου 28, 2010 στο 9:50 πμ

    Χμμμ γιάααα σβήσε τα cookies του ΙΕ σου! 😉

    Orelia said:
    Μαΐου 29, 2010 στο 8:15 πμ

    όλγούεις εντ ολτουγκέδαρ εντ ολ οφ δεμ… σβηνουσι άμα τω κλείσιμω(!!!:Ρ!!!)
    σου είπα! Σωτήριος δάχτυλος για να με αποθαρρύνει.. :Ρ :Ρ
    (αν εμφανισθεί ξανά το π΄ροβλημα, θα πειραματισθω αντι να βριζω…)
    μπονζουρ και καλά να περάσετε άπαντες..!

Σχολιάστε

