«Αγαθόν το εξομολογείσθαι»!

Posted on Updated on

Σε πρώτο πρόσωπο!!

Κατά καιρούς έχω γράψει ότι αυτή η ιστοσελίδα, αποτελεί για εμένα ένα είδος ημερολογίου.
Αποτελεί μια συνήθεια που ξεκινάει από τον Δεκέμβρη του 2005, να γράφω ένα κείμενο κάθε ημέρα και να το «αναρτώ» προς το τέλος της ημέρας.
Η αλήθεια είναι πως τη διαδικασία αυτή, να εμφανίζω εδώ ένα κείμενο και μάλιστα με περισσότερες από πεντακόσιες λέξεις(!) κάθε ημέρα,το τελευταίο αρκετά μεγάλο διάστημα, την καταστρατήγησα πολλές φορές!
Στα κείμενα αυτά, συνήθως, γράφω στιγμές τις ημέρας, με τρόπο όμως κωδικοποιημένο όταν αφορούν και σε άλλα πρόσωπα, και σκέψεις με αφορμές από την πολιτική αλλά και την γενικότερη κοινωνική πραγματικότητα.

Τα κείμενα αυτά γράφονται, χωρίς καμιά προεργασία, πολλές φορές χωρίς καν να έχω αποφασίσει ποιο θα είναι το τελικό περιεχόμενό τους, συνήθως στο τέλος της ημέρας.
Δηλαδή, κατά τις έντεκα το βράδυ, ανοίγω τον υπολογιστή μου και αρχίζω να πληκτρολογώ τις … πεντακόσιες -που μπορεί να γίνουν και οκτακόσιες- λέξεις μου.
Χωρίς ειδική θεματολογία τις πιο πολλές φορές!
Το τι βγαίνει, το ποιο είναι το αποτέλεσμα, το ξέρετε όλοι εσείς που τακτικά ή τυχαία φτάνετε μέχρι το ιστολόγιό μου.

Φυσικό είναι να υπάρχουν και ορθογραφικά λάθη, και ασυνταξίες και παραλείψεις ολόκληρων λέξεων καθώς τα χέρια τρέχουν να προλάβουν τη σκέψη και η σκέψη το χρόνο, ώστε το κείμενο να τελειώσει, πριν να κλείσει η ημέρα!
Ευτυχώς, που το χούι μου αυτό το ξέρουν καλοί άνθρωποι, και πολύ συχνά πάρα πολύ συχνά, εντοπίζουν τις τσαπατσουλιές μου!
Και φυσικά τους ευχαριστώ από καρδιάς.
Ε, ΝατασσΆκι;

Όταν όμως κανείς γράφει έτσι, και μάλιστα όταν δεν είναι και κανένας ειδικός ούτε στη γραφή, μήτε στα άλλα, είναι πολύ φυσικό να γράφει και πράγματα, με τρόπο που το αποτέλεσμα δεν τον ικανοποιεί.
Στην περίπτωσή μου, αυτό συμβαίνει όχι και λίγες φορές.
Τότε, οι επιλογές που έχω, είναι δύο, είτε να το σβήσω το κείμενο, είτε να το κρατήσω για να βλέπω κι εγώ στο μέλλον τα … χάλια μου, και να το εμφανίσω σε μεταγενέστερο χρόνο, όταν θα έχει εξασφαλιστεί ότι πολύ λίγοι θα το δουν και είναι σχεδόν δεδομένο ότι αυτοί θα είναι φίλοι, που δεν θα με παρεξηγήσουν!
Θέλοντας και μη δηλαδή, μπλέκω και με την ανάγκη υποστήριξης της υστεροφημίας μου!
Τι σου είναι τελικά ο άνθρωπος!!!

Το τελευταίο διάστημα, αυτό, το να γράψω κείμενα και να μη τα εμφανίσω «στην ώρα τους», συνέβει και πάλι.
Πώς θα μπορούσε όμως να μη συμβεί;
Αν είχα την ικανότητα μέσα σε μισή ώρα να γράψω ένα πλήρες ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο κείμενο, πεντακοσίων και περισσοτέρων λέξεων, για ένα θέμα όπως είναι τα πολιτικά δρώμενα ή να θεμελιώσω τις απαντήσεις μου σε ερωτήματα του τύπου τι είναι και τι θέλει η Αριστερά σήμερα, ε δεν θα ήμουν εδώ να γράφω … απολογητικά (!) υπομνήματα -το χιούμορ, ιδιότυπο μεν αλλά ελπίζω ανεκτό, δεν με εγκαταλείπει.
Το πού θα ήμουν, είναι λίγο δύσκολο να το προσδιορίσω βέβαια, αλλά το θεωρώ λογικό ότι δεν θα ήμουν εδώ.
Ενδεχομένως να είχα δώσει απαντήσεις και σε άλλα πιο ουσιώδη ερωτήματα. Όπως το γιατί ζούμε; Ή το αν υπάρχουμε; (!!!) Ή να είχα εξασφαλίσει ένα τρόπο ζωής που θα με έκανε ευτυχισμένο.
Εξυπακούεται ότι πιθανόν να είχα δώσει απάντηση και στο αγωνιώδες ερώτημα, τι είναι επιτέλους η ευτυχία.

Μετά από αυτή την εξομολόγηση, όπου αμαρτία εξομολογουμένη λογίζεται σαν μισή τοιαύτη, πάω να ανεβάσω και το πόνημα περί αριστεράς, με την ελπίδα πως, με όλα όσα είπα παραπάνω, δεν θίγω κανέναν, και κανείς δεν θεωρεί ότι τον υποτιμώ, γράφοντας με τον τρόπο που γράφω.

Και βέβαια να ζητήσω την κατανόηση όλων για την ταλαιπωρία που σας υποβάλω και να σας ευχαριστήσω!

Ήδη και οι λέξεις αυτού του κειμένου έγιναν περισσότερες από πεντακόσιες!
Τελικά άμα το έχεις το χούι!!!

24 thoughts on “«Αγαθόν το εξομολογείσθαι»!

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:14 μμ

    Μα εμείς περί της απουσίας σχολιασμού των σχολίων ομιλούσαμε…
    Μας παρεξήγησες!
    Αλλά τί να κάνουμε… θα τ’ αντέξουμε κι αυτό…
    Εδώ θ’ αντέξουμε το αποτέλεσμα των εκλογών…
    Τί να πεις…

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:23 μμ

    To κατάλαβα, αλλά όλα είναι συγγενή 🙂

    Καλή μας δύναμη!!

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:36 μμ

    Πάντως, εγώ λέω την επόμενη φορά να ασχοληθείς και με την διάχυση της γνώσης σου 😉

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 2:57 μμ

    κυριε Σωτηρη μου βαλατε πολλά παρα πολλά και δεν σας εχουν πει να μην δημοσιευετε κι ουτε να απαντατε την ωρα που ημεις αι νοικοκυραι μαγειρευουμε;
    χαλια (χάλια) έγινε παλι..

    *ελπιζω να σεβαστηκατε την αριστερα γιατι εκεινη θα στοιχιωσει και θα σας κυνηγα με το μπαστουνι της…
    αυτα και εις ετη πολλα
    θα μελετησω αργοτερα οταν θα ειμαι και ετοιμη να αρχισω την αναλυση χωρις εργαλεια παγιων και πως το ειπες το αλλο…στερεοτυπων, ναι;

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 3:54 μμ

    Darthiir ελπίζω να μου έρθει σύντομα και αυτή η .. φλασιά!
    Το θέμα με απασχολεί, για να μιλήσω κάπως σοβαρά, εξαιρετικά, αλλά δεν νοιώθω ακόμα έτοιμος να συμμαζέψω τις σκέψεις μου!
    Θα γίνει και αυτό όμως!

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 3:58 μμ

    Ωρέλια κάποτε, ότε ήμην φοιτητής, εμφανίστηκε εν ώρα μαθήματος, ένας συμφοιτητής μου, τον οποίο ο καθηγητής που δίδασκε δεν τον είχε ξαναδεί, και εύλογα το επεσήμανε καλά πώς είστε φοιτητής μου, και δεν σας έχω ξαναδεί για να εισπράξει την απάντηση,.. Κύριε Καθηγητά δεν συμπίπτουν οι ώρες μας!!!!!
    🙂

    όσο για την ουσία των γραφομένων μου, χμμ εγώ την αριστερά τη σέβομαι, εκείνη το ξέρει ότι υπάρχει;

    Ναι και εγώ εκεί ανήκω ιδεολογικά. Αυτό όμως είναι άλλο!

    καλή ξεκούραση και πάλι!

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 7:16 μμ

    !!!!!!!!!!!! μετα πολλων χαμογέλων.. βεβαιως

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 7:29 μμ

    Πιστεύω Ωρέλια μου πως πρέπει να τον σπρώξουμε λιγουλάκι παραπάνω στην προσπάθεια να συμμαζέψει τις σκέψεις του, τί λες;

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 11:56 μμ

    Δεν θα κάνω κανένα -μα κανένα σχόλιο τώρα
    (θα τα δω με την ησυχία μου, και μετά…)

    Αλλά,
    πάρε ένα φιλί
    (κι εμείς ευχαριστούμε, και το ξέρεις 🙂 )

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 12:01 πμ

    Ωρέλια χρειάζονται και τα χαμόγελα! 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 12:02 πμ

    Darthiir όσο και να με σπρώξετε, μοιάζει δύσκολο να συμμαζευτώ!
    🙂 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 9:59 πμ

    Ε, άμα βάλουμε όλοι από ένα χεράκι, που ξέρεις….
    (Ωρέλιαααα, μανούλαααα΄….!)

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 2:20 μμ

    Darthiir, βαζε τρικλοποδιες αντιστρεφοντας τα ερωτηματα, μανουλα πιασε ξεσκονοπανο.. εγω θα σφουγγαρισω… τι; δεν εννοουσατε αυτο; 🙂 🙂 🙂 παω γιατιθα καψω το κοντοσουβλι κι αυτο δεν ειναι καθολου αριστερο μα καθολου…!

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 2:22 μμ

    εγώ να ξεσκονίσω πάντως, ευχαρίστως!
    😆

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:02 μμ

    Darthiir, δύσκολο!!
    Είναι βλέπεις και … πολλά τα (πραγματικά!) κιλά που θα χρειαστεί να μετακινήσετε!!!
    🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:07 μμ

    Ωρέλια, ε καλά, δεν χρειάζονται και τόοσες ετοιμασίες!!

    Μπορείς, απλώς, να στείλεις ένα τμήμα του … κοντοσουβλίου!!
    (Μη πεις ότι είναι άσχετο. Οι συζητήσεις με φιλοσοφικό περιεχόμενο, θέλουν το .. Συμπόσιό τους!!! 🙂 )

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:08 μμ

    νατασσΆκι, εσύ στα εύκολα ε; 🙂

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:09 μμ

    μπα;;;
    Το έχεις για εύκολο εσύ το ξεσκόνισμα, ε;;;
    😛 😛 😛

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:11 μμ

    Αν συνδεέται και με πολλά links μάλλον έχει δυσκολίες 🙂

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:13 μμ

    αν ήταν με link (πολλά-λίγα, αδιάφορο) θα ήταν πολύ εύκολο για μένα…

    Αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!

    😆 😆 😆 😆

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:20 μμ

    νατασσΆΚι, με την ησυχία σου διάβασε, αλλά πολύ φοβάμαι ότι η ανάγνωση όλων αυτών θα σου φέρει … ανησυχίες!! 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:23 μμ

    Νατασσάκι 🙂
    Η προηγούμενη απάντηση, αφορά σε σχόλιο σου καμιά δεκαριά θέσεις πιο πάνω!!

    Για το τελευταίο σχόλιο, η σκέψη μου είναι πως εδώ μέσα τελικώς, ακούγονται ΚΑΙ χρηστικά πράγματα.
    Όχι, δεν είναι σημαντικό να ξεσκονίζεις και να γίνεται η λάτρα του σπιτιού με … links;
    🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 11:18 πμ

    Πιστεύω πως ο Αρχιμήδης μας έχει δώσει τον τρόπο να μετακινούμε τα πάντα 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 3:01 μμ

    darthiir ε ναι, με μοχλούς και υπομόχλια! 🙂

Σχολιάστε

