Ματαιοδοξία!

Posted on Updated on

Λογικό ήταν να εκπλαγείς με την αποδοχή που είχε το χτεσινό κείμενο.
Όχι τόσο σε επίπεδο σχολιασμού, -ενδιαφέροντα και εύστοχα, όλα τα σχόλια- όσο από πλευράς αριθμού επισκέψεων.
Λογικό ήταν να αναρωτηθείς και για την ή τις αιτίες.
Πώς έτσι ξαφνικά τόσοι πολλοί στη γειτονιά σου;

Η πρώτη σκέψη ύστερα από το μικρό ψάξιμο που έκανες σε οδήγησαν στην κατά περίεργο τρόπο, -δεν το περίμενες πολύ περισσότερο δεν το επεδίωξες-, εμφάνισή σου σε μπλογκ που εμφανίζονται τίτλοι πολλών μπλογκ.

Μετά είδες ότι πολλοί επισκέπτες έφτασαν μέχρι σε εσένα, έχοντας βάλει στη μηχανή αναζήτησης, λέξεις σχετικά με τη σύλληψη του μοντέλου για το οποίο έκανες λόγο.
Είναι τελικά φανερό ότι αυτή η δεύτερη ήταν ουσιαστικά η κύρια αιτία!

Πάντως καθώς έβλεπες το γράφημα να έχει πάρει την «ανιούσα» και τον τίτλο του κειμένου σου να φιγουράρει μεταξύ των πρώτων στον πίνακα της wordpress, πρέπει να παραδεχτείς ότι μια μικρή ικανοποίηση την πήρες.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που έφτασες μέχρι τη σελίδα όπου εμφανίζεται η κατάταξη των κειμένων για να θαυμάσεις το … κατόρθωμά σου.
Και δεν ήταν λίγες επίσης οι φορές που σκέφτηκες να κρατήσεις, σαν ενθύμιο, την εικόνα αυτή!

Το πιο προχωρημένο, -το οποίο έπιασε το επίπεδο της ματαιοδοξίας πια-, ήταν που σκέφτηκες, -και το έκανες σαφώς περισσότερες από μια φορά-, να βρεις τρόπο να διατηρηθείς εκεί ψηλά!
Να μη γράψεις για λίγες ημέρες, η πρώτη … προς εαυτόν σχετική εισήγηση, γιατί πρόσεξες ότι οι περισσότεροι από τους ευρισκόμενους ψηλά στην κατάταξη, έχουν αφήσει το κείμενό τους να «ταξιδεύει» μερικές ημέρες, χωρίς να εμφανίζουν άλλο κείμενο.
Η δεύτερη εισήγηση, πάντα προς εαυτόν, ήταν να βρεις ένα ανάλογα ενδιαφέρον θέμα. Δεν μπορεί από μια τόσο ενδιαφέρουσα -για ποιον;- επιλογή, να ξεπέσεις σε θέμα που δεν είναι «πιασάρικο».

Αλλά τότε για ποιον γράφεις και γιατί έχεις βάλει στην μετωπίδα ότι τα λες στον εαυτό σου, έτσι που να σε ακούν, αν το επιθυμούν, όλοι;

Πού να βρεθεί όμως τέτοιο θέμα;
Και δεν είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να είσαι χαρούμενος επειδή σε επισκέφτηκαν περισσότεροι από εκατόν πενήντα άνθρωποι, οδηγημένοι από την αναζήτηση του ονόματος και τις λεπτομέρειες για τη δράση μια κοπέλας στο περιθώριο και την σκιά της κοινωνίας.

Τα πολιτικά θέματα τα εξάντλησες. Τουλάχιστον στο επίπεδο που φαίνονται να θέλουν να κινηθούν, εσύ έχεις καταθέσει τις απόψεις σου..
Αν γίνουν ανατροπές και σημαντικές αλλαγές στο όλο θεσμικό πλαίσιο, τότε θα επανέλθεις.

Τα κοινωνικά και την καμένη -μεταφορικά και κυριολεκτικά- γη, τα χρησιμοποίησες και εσύ αρκετά σε προηγούμενα κείμενα, οπότε οι απόψεις σου, είναι λίγο πολύ γνωστές.

Ο αθλητισμός είναι πάντα ένα ενδιαφέρον θέμα, αρκεί να θέλεις να ασχοληθείς και να μπορείς να διαθέτεις την πληροφόρηση που θα σου δώσει το συγκριτικό πλεονέκτημα. Και, εφόσον αποσκοπείς, έστω αδήλως, στη διατήρηση της θέσης σου, θα πρέπει να τα επενδύσεις με κάποιο έντονο σχετικό στοιχείο!

Μα για δες τι κάνεις τόση ώρα! Γράφεις τις σκέψεις σου γύρω από ένα θέμα εντελώς προσωπικό και μάλιστα με τεράστιες δόσεις ματαιοδοξίας πασπαλισμένο!
Δηλαδή γράφεις όχι γιατί έχεις την ανάγκη να τα πεις με τον εαυτό σου και να του τα σούρεις, ή να τον σπρώξεις σε ανιχνεύσεις της πραγματικότητας και της λογικής, αλλά για να βρεις τρόπους διατήρησης μια θέσης σε υψηλό σκαλί ματαιοδοξίας.

Ε ναι. Γράφεις και για τις πεντακόσιες λέξεις. Να τις υπερβείς!

Και τελικά, όλα αυτά μπορεί να αποτελούν τον «λόγο» και τις καταθέσεις σκέψεων ενός εχέφρονος ανθρώπου;

Η ώρα πλησιάζει να μηδενιστεί!
Η ημέρα σε λίγο θα αλλάξει.
Οι λέξεις είναι περισσότερες από πεντακόσιες.
Τον εγωισμό σου και τη ματαιοδοξία σου κατάφερες να τον αναδείξεις!
Τελικά τι άλλο θέλεις για να σταματήσεις να γράφεις;
Να σου δώσουν και το κρατικό βραβείο;

Και το άλλο, το χειρότερο, δεν το σημειώνεις.
Και όμως αν κάτι είναι χαρακτηριστικό σε αυτό το κείμενο, αυτό θα πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι κατά τη διάρκειά της σύνταξής του, ένιωσες περισσότερες από μια φορά ότι σε παίρνει ο ύπνος.
Μέχρι και όνειρα είδες, έτσι καθιστός και με τα δάχτυλα να πληκτρολογούν αυτά που πρόσταζε το σαφώς μυαλό!

Καλύτερα να σταματήσεις.
Μάλλον τα έχεις καταφέρει!
Οι λέξεις σου είναι αρκετές, και το ρεζίλεμά σου εξασφαλισμένο.

139 thoughts on “Ματαιοδοξία!

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 1:05 πμ

    Τελικά τι άλλο θέλεις για να σταματήσεις να γράφεις;
    Μην τολμήσεις!!!
    Να σου δώσουν και το κρατικό βραβείο;
    Χμμμ, αν αυτή είναι προϋπόθεση για να σταματήσεις, δεν θα το πάρεις ποτέ -απελπίσου!
    😛

    Κατά τα άλλα, όλοι έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο -κι εγώ έχω screen shot από μέρες που ήμουν πρώτη ή ψηλά στην κατάταξη. Αλλά νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον να δεις τι είδους κείμενα ανεβαίνουν.

    (ναι, να γράψεις θέλω, χεχεχε)

    Φιλί
    Καλημέρα 🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 9:02 πμ

    κύριε, κύριε..!
    να πω κι εγώ με ποιές λέξεις αναζήτησεις φτάνουν σε μένα μετά την ανάρτηση του απαγορευμένου μου; εεεΕ;;
    τέτοιες που ντρεπομαι καιλέω να το κρύψω..

    λοιπόόόόόόν! Ματαιόδοξε..
    να σε ευχαριστήσω
    ναι
    ναι!
    που ανέδειξες και την δική μου ..αρρωστεια κι έτσι θα το αποφύγω εγώ
    όχι! όχι! δεν υπήρξα ποτέ τόσο ψηλά, αλλά… δεν θα με χάλαγε όπως πολλούς απο μάς κι ας μένειανομολόγητη η τάση (ή επιδίωξη;;;)
    απο την άλλη, μια εκ των ..άλλων, καλό, καλύτερο θα ήταν να αναφαίνετο η κατάσταση και με την καταγραφή σχολίων στο θέμα σου
    όχι;
    το γεγονός όμως, μάλλον σχετίζεται με τον τρόπο που «κοιτάς» τα κοινωνικά…
    άλλαξε λοιπόν ..μάτια για να είσαι ψηλά…
    τι;
    ποιός πέταξε αυτή την παντόφλα στο κεφάλι μου; εεεΕ; 🙂

    *αυτό το ότι δηλαδή, σε πήρε ο ύπνος όσο εγραφες.. το ομολόγησες για να σωθείς απο το ρεζίλεμα το πλήρες, εεεε;

    ** ευχαριστω επισης που εξακολουθεις και γράφεις κι εδω.. νάχω κι εγω κατι να κάνω η καημένη η νοικοκυρά ενόσω διαγω την προσωπική μου επικοινωνιακη νηστεία.. :Ρ 🙂

    καλη σου ημερα βρε!

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 10:39 πμ

    Ε καλά, σ’ εμένα καταλήγουν ψάνχωντας για γρύλους φάμπια – ευγενική χορηγία της Σοφίας 😛
    Ο καθένας κάτι ψάχνει σε τελευταία ανάλυση…

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 10:40 πμ

    Φτου.. το σκότωσα με τον παλιοτούρκο μου που ΄χω μπλέξει…

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 11:22 πμ

    ναι, Καμηλιέρη μου -ο τούρκος φταίει… Πάλι!!!
    😛

    Ο καθένας κάτι ψάχνει, κι ο Καμηλιέρης (αφορμή για) καινούριο τούρκο, 😆

    (εγώ προσφέρομαι πάντως να σου χαρίσω ένα μικρό μήλο, να σου πάρω ένα μαζί με το δικό μου;;; :p)

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 11:32 πμ

    Τσου
    Εγώ αλλάζω με το που βγαίνουν τα W7 – όχι φυσικά σε μήλο!

    Marina said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 1:28 μμ

    Ωχ καημένε Σωτήρη, κόψε το αυτο-μαστίγωμα! ΑΦΟΥ Σ’ΑΡΕΣΕΙ να φιγουράρεις πρώτο άρθρο πίστα. Να σου πώ ένα μυστικό; ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ και ας γκρινιάζουν. Και γιατί να μην έχεις και λίγη ματαιοδοξία, τι έγινε..
    Κάθε μέρα τρώμε του κόσμου τις κλωτσιές και τις σφαλιάρες..απο το σύστημα, απο τις κακές επιλογές μας, απο το οτιδήποτε.

    Οσο για τις μηχανές αναζήτησης έχουν πλάκα..είναι απίθανα αυτά που ζητάει ο κόσμος και ..καταλήγουν στο μπλογκ σου! Διασκέδασέ το αν μη τι άλλο.
    Καλό σβκ!

    Orelia said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 1:50 μμ

    νατασσΆκι, Darthiir
    είσαστε;
    μα να σηκωσουμε λιγο πιο ψηλα την ματιαοδοξια του Επιτιμου
    όχι αυτου του Επιτιμου καλε
    αυτου εδω ντε..
    παμε για μια κατοσταρα σχολια εδω και να «τιναξουμε» τις μηχανες αναζητησης με λεξουλες που να παραπεμπουν στο θεμα του το σημερινό;;;
    εεεεεΕΕΕ; 😉
    τι λέτε;
    α μα νατασσΆκι, το εχεις δη ξεκινήσει;;;;
    σκανταλιάρα μικρή!!!!

    * τι ειπες ειναι τα W7?

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 1:56 μμ

    Χε χε χε!

    Orelia, μέσα!
    (αν είναι για σκανταλιές, σιγά να μην πω όχι!)

    όσο για το W7, το καινούριο λειτουργικό της Microsoft λέει ο παλιο-Καμηλιέρης, τα Windows 7
    Αλλά εγώ θα πάρω μηλαράκι -macbook δλδ, επιτέλους!

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 2:02 μμ

    Windows 7. Το νέο λειτουργικό της Microsoft 😉

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 2:07 μμ

    Α καλά, συνεχίστε εσείς κι εγώ πάω να κάνω windsurf μιας και ο αέρας ήρθε κι από εδώ τώρα που τελείωσαν οι φωτιές στην Αττική. Θα δω τ’ αποτελέσματα της θαυμάσιας δουλειάς σας αργότερα!

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 2:09 μμ

    Καμηλιέρη παιδί μου, αυτό είναι αδικία!!!
    Εσύ να κάνεις windsurf στη θάλασσα κι εμείς στο internet -δεν παίζωωωωω!

    Να έρθεις πίσω πάραυτα! :ppp
    😆 😆 😆 😆

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 2:25 μμ

    Δεν αδειάζω αυτή τη στιγμή, δένω τη μάτσα στο πανί, βάζω και την καρίνα στη σανίδα και πάω. Άλλωστε έχω ανηλειμένες υπ0χρεώσεις οπότε θα σας αφήσω μόνες ν’ αλλωνίζετε την μητρόπολη για καμιά δεκαριά (και βάλε) μέρες ακόμα γιατί μετά με καλούν και τα εκπαιδευτικά μου καθήκοντα οπότε πάλι στους δρόμους θα είμαι!

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 2:26 μμ

    τις είδα παιδί μου τις «υποχρεώσεις»
    (και στα δικά σας! :p)

    Αλλά εξακολουθεί να είναι αδικία!!!
    😛

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 5:36 μμ

    Ποιός είπε ότι είμαι δίκαιος;
    Δίκαιοι είναι μόνο οι άνθρωποι!

    😛 😆

    Orelia said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 8:43 μμ

    ποια μητροπολη λεει αυτος;
    αυτην που για να πας πρεπει να περασεις απο τον Χατζη;

    και.. δε μου λες.. γιατι αφου μου εξηγησες αυτος ειπε απο την αρχη τα ίδια;
    ή μηπως τα τονισε αλλιως;

    μηπως δεν ειναι σωστο να δειξουμε ποσο ματαιόδοξος ειναι ο επιτιμος;

    Orelia said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 8:43 μμ

    παιζουμε εμεις;

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 8:55 μμ

    Orelia, 😆 😆 😆

    Μητρόπολη λέει την πρωτεύουσα, μια και είναι «εκτός» ακόμα
    (γκρρρ)

    Τώρα, γιατί ξανα-απάντησε… μάλλον πρέπει να μας πει μόνος του!

    *Λες να μην είναι σωστό;… Μπαααααα!

    😆 😆

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 28, 2009 στο 8:56 μμ

    (όπως κατάλαβες, παίζουμε!)
    😉

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:10 πμ

    νατασσΆκι, μη νομίζεις.
    Δέχομαι μεγαλύτερες απειλές αν συνεχίσω να γράφω!!!
    🙂
    Το ότι δεν θα πάρω βραβείο, κρατικό ή άλλο είναι δεδομένο! Αρκεί να σου πω ότι κάτι βραβεία που είχε τύχει να μου δώσουν για άλλες δραστηριότητες βέβαια, φρόντισαν οι νεαροί βλαστοί μου και τα χάρισαν στη γειτονιά 🙂

    🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:17 πμ

    Ωρέλια μεταξύ μας τώρα, έτσι το έγραψα.
    έχω συνειδητοποιήσει από χρόνια πως αν θέλεις να έχεις τέτοιου είδους δημοσιότητα, δεν έχεις παρά να διανθίζεις τα κείμενά σου με κακές λεξούλες ή λέξεις μαγνήτες.

    Λίγο πιο σοβαρά τώρα.
    Εσύ το ξέρεις, το έχουμε συζητήσει, δεν ανήκει στους στόχους μου, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση της ζωής μου, το να προσελκύσω αναγνώστες!
    Εγωιστικό, αλλά αυτό που κάνω, είναι να λέω δυνατά τις σκέψεις μου, και να προσπαθώ να μετρήσω τα λάθη μου.
    Τουλάχιστον προς το παρόν!!
    (Εντάξει, σιγά το μέλλον που έχω, αλλά .. δεν είναι το θέμα μας αυτό 🙂 )

    Το ότι έγραφα μισοκοιμισμένος, για να είμαι ειλικρινής το έγραψαν τα χέρια μου 🙂 🙂
    (Ε ναι, και για να εκμαιεύσω και λίγη επιείκεια!! 🙂 🙂 )
    Να είσαι καλά
    Φιλάκια

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:18 πμ

    darthiir αλήθεια είναι αυτό.
    Ο καθένας κάτι ψάχνει. Πολλοί δε, ίσως οι περισσότεροι, ψάχνουν να βρουν τι ψάχνουν!!!

    υγ
    Τι έχεις; Γρύλο ή Φάμπια; 🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:20 πμ

    Darthiir μη στεναχωριέσαι.
    Γι αυτό υπάρχει ΚΑΙ ο μήλος φιρίκης 😉
    Το φτιάχνω…

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:23 πμ

    νατασσΆκι, το «έριξες» στις αγροτικές καλλιέργειες; 🙂
    Και δη στη μηλοπαραγωγή;
    🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:26 πμ

    Darthiir πάντως ο μήλος δίνει άλλη αίσθηση `:)

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:28 πμ

    Marina, μπορεί να είναι και έτσι 🙂
    Πάντως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν πεθαίνω να με βλέπω πρωτο!
    (στο σχολείο καθόμουν πάντα στο τελευταίο θρανίο! Φυσικά γιατί ΕΓΩ το ήθελα 😉 🙂

    Καλό σαββατοκύριακο και σε εσένα

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:30 πμ

    Ωρέλια, σας .. βλέπω!!
    Βλέπω τι πάτε να κάνετε!!!! 😉
    Πιπέρι!!! 🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:31 πμ

    νατασσΆκι, παιδί μου μη σε παρασύρουν σε κακές πράξεις!! :)) 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:33 πμ

    Darthiir έχω ακούσει ότι θα έχει ενδιαφέρον μεν, αλλά μήπως αυτό το συνεχές κυνήγημα μάς βγάζει σε περίεργα μονοπάτια;

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 1:39 πμ

    νατασσΆκι και Ωρέλια τσ τσ τσ
    Δεν είναι να λείψει κανείς ε;;;;

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 10:10 πμ

    μου την δινουν τα μονοπωλια!
    μου την δινουν τα μονοπωλια!
    τιποτα σε ροδακινο δεν θαχει φετος;;;;

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 10:11 πμ

    νατασσΆκι,

    λες να συνεχισουμε να παιζουμε παιδί μου ή να παω στον νεροχυτη και τις κατσαρολες μου;
    έπιασα και city στο ραδιοφωνο
    κατι σα να καινουργιωσε η κατασταση εντος μου
    αλλά όχι προς δημιουργια μεριά
    γραπτή δημιουργία
    προς άλλες ok!

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 10:13 πμ

    ok!
    και παλι ομως, η μητροπολη-πολη έχει τον Χατζη κι οχι το Ιονιο…

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 10:14 πμ

    και να μην με ..βλεπατε, ξερετε τι κανω αγαπητε
    γιατι να κρυφτώ επομενως;
    εεεΕ;
    🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 10:21 πμ

    Σωτηρη,

    ναι
    και το εχουμε συζητησει και το εχω δια-δει(!!!) μεσα απο τα γραπτά σου
    θυμάμαι δε μια ιστορια παθους που ειχες επιτηδες αναρτησει στον άλλο σου χωρο, επιτηδες
    με τιτλο που «εκαιγε» και περιεχομενο το ιδιο
    τοτε στην αντιδραση σου σε αυτη την προσπαθεια αντιδρασης ορισμενων μπλογκερς, στο παρανομο σταθμευμα των αυτοκινητων
    λαθος κεφραση
    οχι αντιδραση στην προσπαθεια
    αντιδραση στον τροπο που επινοησαν να αντιδρασουν
    γιατι, δεν εισαι αντιθετος ή δεν διακεισαι ευνοϊκά στην παρανομη σταθμευση..
    τοτε, λοιπον, οι μετρητες κανανε μπαμ στο κειμενο σου

    γνωριζω επισης πως γενικα μελετας καταστασεις
    οχι δα πως εναν εγωισμο δεν τον εχεις
    αλλά στον συγχωρω προσωπικα γιατι δικαιολογει και τον δικο μου που ειναι μικροτερος… 😛 🙂 😉 χα!

    αυτά
    στον δρομο ξεχασα τα μισα που ηθελα να πω ακομη και το τι ακριβως ηθελα να πω
    αλλά οκ!
    η ουσια ειναι πως δεν επιδιωκεις δημοσιοτητα κι οτι σου φερνει μια αμηχανια ο καλος λογος που σε αφορα και δημοσιοποιειται
    -δεν θα ξεχασω την αντιδραση σου σε κεινο το αφιερωμα της Πηγης που στο κατω κατω, ησουν απλα ενας κρικος σε μια μεγαλη αλυσιδα..- (γεραματα, ε; εχω μνημες απο το παρελθον και δεν ειναι πως τις εχω, ειναι που τις διηγουμαι κιολα..)

    φιλιά

    καλό Σαββατοκύριακο

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 12:58 μμ

    Επανέλαβα τα της μανούλας γιατί όταν φόρτωσα τη σελίδα στο HTC μου για να απαντήσω, αυτή δεν είχε ακόμα μιλήσει. Μετά όμως έπεσε το WiFi του beach bar ενόσω εγώ έγραφα το σχόλιο και όταν επανήλθε εμφανίστηκα να δευτερολογώ. Δε φταίω εγώ κύριε πρόεδρε…

    Γρύλο σίγουρα έχω, πάει σετ με κάθε αυτοκίνητο!
    Φάμπια έχει η Σοφία.
    Και να φανταστείς η έρμη μιλούσε για γρύλο του παραθύρου του φάμπια της!

    Η μανούλα τώρα όπως έχεις τώρα καταλάβει σωτήρη μου προσπαθεί να μας σύρει πάλι σε εκείνη την παλιά συζήτηση περί μήλου, αλλά εγώ έχω δηλώσει ευθαρσώς πως μήλα από εύες δεν παίρνω! Και επειδή ποτέ δεν ξέρεις πού και πώς έβαλε το δάκτυλό της κάποια Εύα, δεν παίρνω μήλα γενικότερα! Προτιμώ να ρεμβάζω απ’ τα παράθυρα με θέα 😉

    (Η για τον άνεμο, για τους δρόμους των υποχρεώσεων ή σε κάτι άλλο αναφέρεσαι όταν λες «κυνήγημα»; Κάτι έχασα…)

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 5:02 μμ

    Ωρέλια, γιατί σε ροδάκινο; 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 5:03 μμ

    Ωρέλια και προς τη δημιουργική πλευρά βλέπω εξελίξεις.
    Πού τις βλέπω; Μα στις καινούργιες λέξεις!! 🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 5:04 μμ

    Σωστό και αυτό! Γιατί να κρυβόμαστε αφού τα πράγματα φαίνονται; 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 5:08 μμ

    Ωρέλια, δεν είπα ποτέ ότι δεν είμαι εγωιστής!
    (Ίσα ίσα το αντίθετο έχω πει. Είμαι και παραείμαι… τόσο που να μη θέλω να δώσω καμιά σημασία σε … δευτερεύοντα θέματα όπως είναι η δημοσιότητα! 🙂 )
    Πάντως ετούτη τη φορά, δεν σκέφτομαι να γράψω πάλι ιστόρημα…
    (Η αλήθεια επίσης είναι ότι συνεχίζω να έχω υπερβάλλουσα τάση τεμπελιάς 🙂 )
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 5:21 μμ

    Darthiir είναι δυο διαφορετικά θέματα νομίζω 🙂
    Άλλο τα μήλα και άλλο οι Εύες!
    Άσε δηλαδή που άνευ όφεως μια Εύα, δεν είναι και πολύ επικίνδυνη!!! 🙂 🙂

    Φυσικά, είναι νωρίς, ακόμα καλοκαίρι (!) για να πιάσουμε κουβέντες τέτοιες 🙂

    Όχι, δεν έχασες τίποτα …
    Εντός θέματος είσαι 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 6:41 μμ

    Έχεις βρει εσύ Εϋα άνευ όφεως;;; 😮

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 7:27 μμ

    Darthiir,

    μια ερωτηση εκαμνα να συνεισφερω στο πιασιμο του στοχου των 100 σχολίων και εδώ..

    παρα ταυτα, κι ασχετα με το γεγονος πως ειχα ψιλιαστει την αιτια της δευτερολογιας σου- αν και την απεδιδα μοναχα στον τουρκο(αληθεια! το διαβαζουν τουρκοι το ιστολογιο το δικο σου και τουτο;) -τολμω να ισχυριστω πως επιβεβαιωνεις τον κανονα οπου η παραδοση θελει τους αντρες να κλεινουν τελευταιοι την πορτα.. 🙂

    γριλος στο παραθυρο του φαμπια;;;!!;;

    Orelia said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 7:29 μμ

    καλο μου παιδι Σωτηρη,

    καινουργιες λεξεις;;;..

    οσο για τον εγωισμο σου.. δεν εχει μετρο-μέτρο- αγαπητε
    δεν εχει μέτρο!

    καλο σας βραδυ βρε

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 7:37 μμ

    Ε ναι…
    Ξέρεις….
    Κάποτες…..
    Τα παράθυρα των αυτοκινήτων ανοιγόκλειναν με γρύλο…
    Τελικά αυτή η υψηλή τεχνολογία στερεί τον άνθρωπο από πολλές γνώσεις…

    (Δεν ξέρω κατά πόσο ο τούρκος μου φέρνει και φίλους… θα σε γελάσω…)

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 7:43 μμ

    Orelia 🙂
    ξέρω τουλάχιστον 2 τούρκους που «μπαίνουν» εδώ
    (και στο δικό σου blog, επίσης 😉 )

    Και ο αγαπητός Καμηλιέρης μας έχει ένα θέμα με όλων των ειδών τα μήλα -έχετε δει σύμβολο ροδάκινου σε υπολογιστή;
    😛

    😆 😆 😆

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 7:48 μμ

    Και ναι, Σωτήρη μας, εσύ σίγουρα το έχεις δει -συναντιόμαστε και σε άλλα διαδικτυακά «στέκια»- το έχω ρίξει στις καλλιέργειες (εικονικές μεν, αποδοτικές δε ·και εκτονωτικές, πολύ :p). Και έχω όλων των ειδών τα φρούτα και τα λαχανικά, χοχοχο!

    Αλλά τα μήλα δεν τα προτιμούν μόνο οι Εύες, αυτό έχω να δηλώσω για την ώρα!
    😉

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 8:35 μμ

    Καρφί!
    (Έχω μπουχτίσει από μήλα… θέλω κανά σαλατικό πλάι στο παράθυρο πιά…)

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 9:00 μμ

    Καμηλιέρη παιδί μου, να εισηγηθείς στα παράθυρα να σου βάλουν σαλάτα -ρόκα με παρμεζάνα, που είναι και trendy 😛

    Καρφί;; Εμένα είπες καρφί;;;!!!!
    😆 😆 😆

    (και θα συνεχίσω να γελάω, ακόμα κι αν αποδειχθεί αυτό που λέει ο Σωτήρης στο επόμενο ποστ:πως το γέλιο (πιθανό να)είναι, και αυτό, υπεύθυνο για την αύξηση της τρύπας του όζοντος

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 9:05 μμ

    Πφφφφφ
    Ντοματοσαλάτα με κρεμύδι και πιπερίτσες.
    Ή μαρουλάκι με μπόλικο ξιδάκι…
    Σιγά μην ασχοληθώ με εισαγώμενες τρεντιές τώρα…

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 9:05 μμ

    (Α μπα… γέλα λεύτερα… τη σπλήνα σου πρόσεχε μόνο…)

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 9:50 μμ

    😆 😆 😆 😆

    (η σπλήνα μου αντέχει! :p)

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 11:22 μμ

    Darthiir η αλήθεια είναι πως όχι δεν έχω βρει Εύα άνευ όφεως, αλλά το παρήγορο είναι πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
    (το κακό όμως είναι ότι… πεθαίνει !! 🙂 )

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 29, 2009 στο 11:23 μμ

    Ωρέλια μετά από αυτό καλό μου ΠΑΙΔΙ, ζαλίστηκα και δεν ομιλώ 🙂 🙂 🙂
    (λέμε τώρα…)

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 12:38 πμ

    Ε ναι, όντως πεθαίνει…
    Δεν έχει σημασία η σειρά…
    (Μα και πριν δε μιλούσες, έγραφες 😉 )

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 12:41 πμ

    Darthiir ναι, έγραφα .. Ξέρεις, πρέπει να βγάλω την .. παραγωγή της ημέρας 🙂 🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 9:07 πμ

    νατασσΆκι παιδι μου,

    καλλιεργησε εσυ ναρθω να τα βρω ετοιμα εγω..

    μου ηρεσε το υπαινικτικο σου.. για τους τουρκους λεμε τωρα..

    αυτο λεω κι εγω! εχεις δει υπολογιστη με το σημα του ροδακινου πανω του; εεεΕ;
    μου την δινουν τα μονοπωλια
    μου την δινουν

    Orelia said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 9:09 πμ

    κι εσεις παραγωγος Σωτηρη;;
    εδω σας εχω να ζητησετε κι αποζημιωσεις απο το κρατος για την ..χαμενη σοδεια σας.. φιλτατε!

    * κι εγω γι αυτοτο ειπα(εγραψα) τοπαιδι.. για να σιωπησετε.. μην βγουν οι ..νεες λεξεις κι εδω! 🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 11:26 πμ

    παρεπιπτοντως κι ενοσω το κοκινιστο βραζει… απο τουρκους επισκεπτας, δε γνωριζω ..αλλους αποτους δυο, αλλά κατι ταϊβανεζοι με εχουν αγαπησει πολυ τελευταια κι οπως βλεπω, ηγαπησαν ομοιως καιτα κλειστα ή ανενεργα μπλογκς, της Ανδρομεδας και του Τασου Ν Καραμητσου πχ.

    ζουζουνια ή ανθρωποι σε απογνωση λετε;

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 11:48 πμ

    Κι εμένα μου τη δίνουν τα μονοπώλια, Orelia -γι’ αυτό και δεν συμπαθώ καθόλου τα παράθυρα που λέει ο Καμηλιέρης. Δεν μπορώ να δουλέψω χωρίς αυτά, αλλά δεν τα συμπαθώ.

    Καλλιεργώ, καλλιεργώ -ό,τι θέτε, να μου πείτε να τα φέρω φρέσκα 😉
    (όχι, ο Σωτήρης δεν καλλιεργεί λαχανικά -μόνο τρώει, 😛 )

    Ζουζούνια είναι, έχουν γεμίσει τα blog -όσα δεν έκαναν πρόσφατα απεντόμωση την πάτησαν…
    Αλλά τούτα τα ζουζούνια άνθρωποι τα στέλνουν -σε απόγνωση, ή με απέραντη κακία και βλακεία;;;Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.

    κοκκινιστό εσείς; Λεμονάτο εμείς!
    🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:35 μμ

    και πως ειπατε γινεται η απεντομωση;;;

    * Σωτηρη,
    αν ειχες μπλογκ ποιησης σαφως και δεν θα εγραφα ετσι ασχετα, εκτος και αν.. οπως τωρα, ειχα εναν αγαθο στοχο! να ανεβασω την ματαιοδοξια σου στα υψη!

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:36 μμ

    Ωρέλια, η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι υπολογιστές με σήμα το ροδάκινο, αλλά με βερίκοκο (apricot) ναι!
    Σου κάνει;
    🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:37 μμ

    Ωρέλια, …σιωπώ.
    Όσο για παραγωγός, χμμ μπα!!!
    Ουδεμία σχέση!

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:49 μμ

    Ωρέλια έγινε καλό το κοκκινιστό; 🙂

    Αυτή την ιστορία πάντως με τους εκ Ταιβάν και αλλαχού την είχα αντιμετωπίσει κι εγώ στο παρελθόν -δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν ίδια με τη δική σου, αλλά αυτές συνήθως μοιάζουν- και στο τέλος είχα δει ότι επρόκειτο για διαφημιστικό κόλπο.
    Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να ανοιγόμαστε σε όλο τον κόσμο, αλλά …

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:50 μμ

    νατασσΆκι, κρεατοφαγία ε;
    χμμ Καλά!!

    Ναι, κι εγω έτσι νομίζω ότι τα μηνύματα που φτάνουν στην Ωρέλια, είτε είναι spy είτε ναι διαφημιστικά!

    Καλή σας .. χώνεψη ! 🙂

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 2:55 μμ

    Ωρέλια για την απεντόμωση, κάνε κανένα σκανάρισμα με το αντιβάιρους ή με το αντισπάυ.

    Κατά τα άλλα. η ματαιοδοξία μου συνεχίσει να χτίζεται!!!
    Πριν από λιγη ώρα εξακολουθούσα να είμαι πρώτος με το σχετικό άρθρο (αν είναι δυνατόν!) και να θεωρείται και το κείμενο της ημέρας!!!!

    Ε, δεν πάμε καλά!

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 5:12 μμ

    Wow! Πού τα θυμήθηκες τα βερίκοκα;;!! Πρέπει να πέρασε ένα απ’ τα χέρια μου, παλιά!
    🙂

    Το λεμονάτο είναι ένα από τα «φαγητά της Κυριακής» του σπιτιού μας, βλέπεις.. 😉

    Τα ζουζούνια στα blog, αν επιμένουν, θέλουν λεκτική επαλήθευση. Οι περισσότεροι έχουν γλυτώσει μ’ αυτό -εμείς εδώ είμαστε τυχεροί, βλέπεις, αλλά στo blogger τους έχουν τσακίσει κάμποσο καιρό τώρα.

    Αυτά, για να συνεχιστεί η «ματαιοδοξία» σας 😉
    Φιλί Κυριακάτικο

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 7:08 μμ

    Αν εξαιρέσουμε την «ελεύθερη» αγορά, δεν είναι σίγουρα αρνητικό το μονοπώλιο…
    Επίσης ίσως θα ήταν δόκιμο κάποια στιγμή να δούμε και τις επιπτώσει των «πολυπώλιων»

    (Μπουρλότοοοο και κρύβομαι διακριτικά 🙂 )

    Orelia said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 8:38 μμ

    πολυπώλια;;!!!;;;

    Σωτηρη, υπονοειτε πως δεν ειμαι ικανη να εμπνευσω εναν ταϊβανεζικο έρωτα;; αχα!!!!

    τελικά νατασσΆκι,
    εισαστε το ιδιο παλια με τον αξιοπροσεκτο Σωτηρη μου φαινεται παρα τας δηλωσεις της ηλικιας σας..! 😉 🙂
    ακου βερίκκοκο!!!!

    λεκτικη επαληθευση ετοποθετησε κι η Ωρελια υπακουωντας στην απο καιρου συμβουλη του σοφου Darthiir..αμ πως..!;!

    πρώτος!
    άκου πρώτος..!!!
    εμ.. αφου αποσυρθηκα εγω.. μη νομιζεις πως απο μονος σου, εεε; 🙂

    δεν ειναι σιγουρα αρνητικο το μονοπωλιο; παρα σχετιζομενο με την «ελευθερη» αγορα;;.. α χμμμ! (συννεφακι προβληματισμού)

    υπεροχοτατο
    το κοκκινιστο μας
    περαστε…

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:10 μμ

    Orelia μας, ποτέ δεν είπα (ή έγραψα) ότι ΔΕΝ είμαι παλιά
    😆 😆 😆

    Ασφαλώς τον αγαπητό Σωτήρη δεν τον φτάνω, υποθέτω, αλλά ναι -έχω δει και Amstrad να λειτουργεί, με πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (στα μέσα της δεκαετίας του ’80 ήταν αυτό…). Είμαι τυχερή, έχω καλές γνωριμίες :p

    **το ξέρω ότι έχεις λεκτική επαλήθευση, αλλά το έγραψα μπας και το δει και κανείς άλλος, τώρα που το blog είναι στα πιο δημοφιλή (πάντως είναι κρίμα να έχει γράψει κάποιος τόσα και τόσα εξαιρετικά κείμενα, και να είναι τρεις μέρες τώρα στα πρώτα -ακόμα είναι πρώτο σήμερα!- για μια τέτοια είδηση…)

    και το δικό μας λεμονάτο εξαιρετικό ήταν -από αύριο να δούμε, που επιστρέφουμε στο «εργασία και χαρά»
    γκκκρρρρρρ!

    Καλή βδομάδα, σας είπα;
    😀

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:13 μμ

    Ααα εγώ πάλι έχω δουλέψει επεξεργασία κειμένου σε Amstrad!
    Εκτύπωνα τότε σε ένα Star, dot matrix εκτυπωτή κάτι πολυσέλιδες εργασίες για το σχολείο!

    Περί ισλαμισμού ο λόγος!

    🙂

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:14 μμ

    (464 ή 6128 είχες δει μανούλα; )

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:24 μμ

    κι εγώ τον έχω δουλέψει, Καμηλιέρη παιδί μου -σε παρόμοιο εκτυπωτή (τι φασαρία που έκαναν!!!)

    464 όχι, αλλά 6128 ναι -και αν σου πω ότι έχω φίλο που τους έχει ακόμα, και λειτουργούν;;!!!
    🙂

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:26 μμ

    τελικά είμαστε πολλοί οι παλιοί, εδώ μέσα!!!
    😀

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:34 μμ

    Δεν εννοείς εμένα ε; Μάλλον όχι γιατί εμένα έχει λασκάρει το λάστιχο του drive και δε μπορώ να φορτώσω τίποτε 😦

    Αλλά τα jerky backloading του 464 είχαν αφήσει εποχή!
    Φυσικά, ως γνήσιοι Hackerάδες της εποχής εκείνης τα είχαμε κατατροπώσει και είχαμε βρεί τρόπο να τα αντιγράφουμε σε δισκέτες όταν επιτέλους βγήκε ο 6128!

    😛

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 30, 2009 στο 10:38 μμ

    τσου, δεν εννοώ εσένα -του φίλου μου λειτουργεί κανονικά. Σκέψου ότι προσπαθούσαμε να θυμηθούμε τις εντολές, πέθανα στο γέλιο 🙂

    Αλλά κι εσύ, hacker από τότε;;
    (να θυμηθώ να μην σε αφήσω ποτέ μόνο με το γιο μου! 😛 )
    😆 😆 😆

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 12:16 πμ

    νατασσΆκι, ε καλά! ίδιον των γερόντων είναι να φέρνουν με ευκολία στο παρόν, παραστάσεις του παρελθόντος.
    Με τα κοντινά έχουμε πρόβλημα 🙂
    Κάτι σαν .. πρεσβυωπία του μυαλού δηλαδή, ένα πράγμα 🙂
    Καλησπέρα

    Sotiris K. responded:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 12:19 πμ

    Darhtiir δεν .. τσιμπάω!!
    (πάντως, για πολυπώλια είναι δύσκολο να μιλήσεις αν δεν ορίσεις κάμποσα άλλα πράγματα!)
    χμμ τσίμπησα έ; :))

    Orelia said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 10:06 πμ

    78!
    προσεγγιζουμε στοχο.. 🙂

    καλημερα σας

    εγω ως νεα κι επομενως εχουσα αναγκην υπνου, εκοιμηθην νωρις
    αφησα εσας τους παλιους που εχετε χορτασει τοιουτον να ψιλοκουβεντιαζετε
    φιλιά
    🙂

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:10 πμ

    Κι εμένα… κανονικά λειτουργεί… Απλά δε φορτώνει από δισκέτα… Αλλά άμα πιέσεις λίγο το drive από πάνω, φορτώνει κανονικά!
    Ναι βρε, κι εγώ hacker. Τι νομίζεις; Δώκαμε εμείς το χαρτζιλίκι μας να πάρουμε το krakout και το equinox σε κασέτα και μετά δε θα τα παίζαμε επειδή περάσαμε στον 6128;
    Που λες λοιπόν, το jerky backloading, εκτός που αντί να χρησιμοποιεί τις κανονικές ρουτίνες του υπολογιστή, είχε δικές του, που μάλιστα «γέμιζαν» τη μνήμη ανάποδα και όχι σειριακά όπως είναι το λογικό και όπως έκαναν οι κανονικές ρουτίνες! Εκτός αυτού, γέμιζαν όλη τη μνήμη, οπότε δεν είχες ούτε καν ένα byte για να δουλέψεις! Ακόμα και τις κανονικές ρουτίνες του μηχανήματος τις υπερκάλυπτε αντικαθιστώντας τες με τις δικές του!
    Τι κάναμε λοιπόν οι δικοί σου, φορτώναμε τον Loader ώστε να τον αντιγράψουμε και η κασέτα να μείνει εκεί που ξεκινά το παιγνίδι, μετά ανοίγαμε τον loader σε μία assembly (γλώσσα που σου επιτρέπει να γράφει απευθείας σε κώδικα μηχανής) και αλλάζαμε την τελική κλίση για να ξεκινήσει η ρουτίνα του παιγνιδιού (2 bytes) σε κλήση μιας εντολής που αντέγραφε όλα τα πρώτα 64Κ στα δεύτερα 64Κ του 6128! (Ναι, όσο και αν φαίνεται παράξενο, τότες με 64Κ κάνανε παπάδες, ενώ τώρα τα 4G είναι οριακά… :/)
    Μετά λοιπόν κάναμε warm reset τον υπολογιστή (κοινώς δεν κόβαμε το ρεύμα – κάτι σαν ctrl-alt-del των καινούργιων). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μηδενιστεί η μνήμη στα πρώτα 64Κ αλλά τα δεύτερα έξτρα 64Κ του 6218 μέναν ανέπαφα!
    Έτσι λοιπόν, έχοντας πλέον το παιγνίδι στα δεύτερα 64 και έχοντας επαναφέρει τις κανονικές ρουτίνες στα πρώτα, το γράφαμε σε δισκέτα και μετά γράφαμε τον δικό μας loader για να ξεκινά το παιγνίδι, βασισμένοι στον δικό τους. Και όλα αυτά σε κώδικα μηχανής φυσικά!

    Είσαι σίγουρη πως δε θέλεις να κάνει παρέα ο Άκης μαζί μου;

    😆

    (ήταν καλό το δόλωμα σωτήρη μου – γαρίδα κούτσικη!)

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:21 πμ

    Καμηλιέρη παιδί μου…
    μου φαίνεται ότι δεν θα το αποφύγω να κάνει παρέα μαζί σου -και να μη θέλω εγώ, θα σε βρει αυτός!
    😛

    (τς τς τς!)

    Orelia, άντε λίγο ακόμα, και θα το καταφέρουμε το κατοστάρι 😉

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:29 πμ

    Ωραίες εποχές…
    Δημιουργικές…
    Αααααχ, τί μου θύμισες τώρα… 🙂

    Orelia said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:48 πμ

    βαζατε το μυαλό να δουλεύει στη θέση των δαχτύλων, Darthiir καλό μου!
    γι αυτο ακομη υπαρχει.. το μυαλο, λεω..
    δεν εισασταν απλοι χρηστες αλλά είχατε μιαν αμεση αλληλεπιδραση με τον υπολογιστή σας..
    (τι καθομαι τωρα καιγραφω για να συνεισφερω στον στοχο!;! όχι πως δεν τα σκεφτηκα ομως με οσα περιεγραψες..)

    *******

    νατασσΆκι,
    μηπως ειναι ματαιοδοξία να θέλουμε να φτασουμε τα 100; 😉

    Orelia said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:49 πμ

    εγω παντως μπηκα γι αλλο και μεπαρασυρατε
    κατι καπου εγραψε ο επιτιμος και ξεχασα να ριξω ..καρφι.. 🙂

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:49 πμ

    Χαχαχαχαχα!
    Orelia, μπορεί -αλλά τι πειράζει, ε;
    😉

    Orelia said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 11:57 πμ

    βλεπω.. δεν μαγειρευει κανεις.. σημερα! 😉

    τιποτις παρεξ και συμβει στ’ αληθεια
    ν’ ανεβει η ματαιοδοξια τοσο που να αποτελεσει φορολογισιμο πεδιο.. 🙂

    νατασσΆκι said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 12:05 μμ

    έχουμε μαγειρέψει απ’ τα χαράματα σήμερα -ξεκίνησε η «εργασιακή μας εβδομάδα», βλεπεις…
    (γκρρρ!)
    🙂

    έτσι όπως πάμε, λες να μας την φορολογήσουν κι αυτή; Χμμμ… θα πρέπει πρώτα να βρουν τρόπο μέτρησης, όμως.
    Αλλά πάλι, όλα να τα περιμένει κανείς πρέπει.

    Darthiir the Abban said:
    Αύγουστος 31, 2009 στο 6:30 μμ

    Γιατί; Τα άλλα δηλαδή τα μετράνε επιστημονικά;
    (Ο Σωτήρης το παίζει παρατηρητής; Για να καταλάβω…)

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:21 πμ

    Ωρέλια, θα τα καταφέρετε! Πού θα πάει; 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:24 πμ

    darthiir εντυπωσιακό!! Για τις διαδικασίες του χακεριάσματος λέω!
    Όσο για το δόλωμα, ε καλό ήταν αλλά, για την ώρα τσιμπάω … λελογισμένα!!!
    🙂
    Καλό μας μήνα

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:25 πμ

    νατασσΆκι, να είδες; Μπήκα και εγώ να βάλω ένα χεράκι για να …. πετύχετε το στόχο σας 🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:26 πμ

    Darthiir, η αλήθεια είναι πως τότε, στα πρώτα βήματά μας, όλοι ή σχεδόν όλοι κάναμε πράγματα, που μάλλον εντυπωσιάζουν και εμάς τους ίδιους 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:28 πμ

    νατασσΆκι, άσε τον άνθρωπο να εκφραστεί; Τι θα πει δεν πάμε καλά;
    Κάθεσαι και διαβάζεις τα περίεργα ενός ηλικιωμένου και νομίζεις ότι λέει κάτι σοβαρό; 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:29 πμ

    Ωρελια, στα πρώτα βήματα κάθε προσπάθειας, οι πιο πολλοί ξεπερνάνε τις δυνατότητες -που μέχρι τότε νόμιζαν ότι είχαν!

    **************
    Βοηθάω και εγώ για το 100 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:30 πμ

    Ωρέλια χμμμ ομολογείς εσύ μια .. υλίστρια ότι παρασύρεσαι; τσ τσ τσ 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:31 πμ

    νατασσΆκι, από πότε δίνεις εσύ «άφεση αμαρτιών»; Ασε την ωρέλια να παιδεύεται!!
    🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:35 πμ

    Ωρέλια, μπορεί να μην μαγειρεύατε, αλλά δημιουργούσατε!!! 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:36 πμ

    νατασσΆκι, και γιατί από τα χαράματα;
    Για.. κυνήγι θα πηγαίνατε; 🙂

    (μη μιλάτε για φορολογίες.. τους βάζετε ιδέες!! )

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 1:38 πμ

    Darthiir, όχι δεν ήμουν παρατηρητής. Επίκουρος (!!) ήρθα 🙂

    βλέπεις το πρωινό δεν είναι, πια, μόνον για ύπνο!!
    (100? ) 🙂

    ΝΑΙΙΙΙ 100!!!

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 2:13 πμ

    Τ’ αλεπουδάκ’ 101 😛

    Ναι βρε παιδί μου, είδες τί κάναμε τότες;
    (Εμ δε τσιμπάς, εμ υπεκφεύγεις, δουλειά δε θα κάνουμ’ έτσι…)

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 8:38 μμ

    ποιός έκλεψε το εκατό μου;;;

    καλη σχολική χρονιά Επίκουρε!

    φιλιά
    🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 11:41 μμ

    Darthiir όσο μπορώ αποφεύγω τα .. τσιμπίματα! 🙂 🙂

    Και τώρα κάνουμε, κάνετε δηλαδή εσείς οι νεότεροι [της γενιάς των αλεπουδάκιων 101 🙂 ].
    Δεν αργεί η στιγμή και των νεότερων απολογισμών.

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 1, 2009 στο 11:42 μμ

    Ωρέλια, δεν το έκλεψα!!
    Είπα να σε .. ξεκουράσω!
    Καλή αρχή!
    Φιλιά

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 2, 2009 στο 7:35 πμ

    ..Eυχαριστώ!!! 🙂

    να δωσω λινκς με οσα εκανες εσυ άμα τη ηλικία των αλεπουδάκιων του 101;;; [‘νταξ’!! του 114 ηθελα να πω…]

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 2, 2009 στο 7:33 μμ

    106
    μια χαρά τα καταφέρατε και χωρίς εμένα
    🙂

    Orelia, για πες, για πες…!
    😉

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 2, 2009 στο 7:43 μμ

    Το «106» συντάσσεται με «peugeot» 😉

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 9:44 πμ

    Ωρέλια μου, δεν χρειάζεται να δώσεις links!
    Από πότε οι λευκές σελίδες χρειάζονται διεύθυνση για να τις εντοπίσεις;
    Για την ιστορία εδώ και πολλά χρόνια το 114 έχει εγκαταλειφθεί!
    (Με ό,τι και αν σημαίνει αυτό!)
    Φτάσαμε στο … 120 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 10:03 πμ

    νατασσΆκι, είδες; Μας έμαθες τις τεχνικές και .. τα καταφέραμε!!!

    Η Ωρέλια, στο λέω, σε λευκές σελίδες θα σε παραπέμψει.

    Ωρέλια, μην κουράζεσαι. Όπως είδες τα είπα μόνος μου 😉
    🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 10:07 πμ

    Darthiri ε το 106, δεν είναι παλιό μοντέλο; 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 10:22 πμ

    Ναι, αλλά δεν υπάρχει κάτι σε 120 ή σε 114 για να σας ικανοποιήσω και εσάς!

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 10:40 πμ

    Darthiir ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν!
    Δημιούργησέ το!!! 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 11:27 πμ

    Μα αν το δημιουργήσω εγώ, δε θα σου δώσει δημοσιότητα μέχρι να γίνει γνωστό…

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:11 μμ

    Darthiir μα σου προσφέρω πεδίο εδώ να γίνεις γνωστός!!!
    :))

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:20 μμ

    Απελθέτω απ’ εμού το ποτήριο τούτο!

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:22 μμ

    Ε καλά, θα βάλω και κανένα πιάτο!!
    Όχι μόνον ποτήρι!!
    🙂 🙂

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 10:24 μμ

    Τς, τς, τς!

    Πού το πάτε, πού το φέρνετε, πάλι στα πιάτα τη φέρατε την κουβέντα!
    😆 😆 😆

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 12:21 πμ

    νατασσΆκι, πώς το λένε;
    Ναι!
    Ο.. πεινασμένος, πιάτα γεμάτα ονειρεύεται 🙂
    (καρβέλια λένε, αλλά δεν πειράζει να κάνω μια μικρή παρέμβαση 🙂 )

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 9:57 πμ

    Το λένε και «νηστικό αρκούδι δε χορεύει»!

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 2:14 μμ

    εδω ηθελα να γραψω και να σε διαψευσω πως δεν θα παρεπεμπα σε λευκες σελιδες και δεν θα ειχα και καμια τυψη για προσωπικα δεδομενα, δεδομένου(!) ότι εσυ ο ιδιος τα εχεις δημοσιευσει
    και φυσικα θα παρεπεμπα σε κεινο το ποστ που ..θυμασαι την κοτσιδα κρεμασμενη σε καποιο τοιχο του εργοστασιου και το αλλο που δινεις στοιχεια της δραστηριοτητας σου στον τομεα της τεχνολογιας… 😉 🙂

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 2:17 μμ

    Orelia,
    ΔΩΣΕ link στο λαό!!!
    (για να είμαστε και στο προεκλογικό κλίμα -να σας το φτιάξω και πανό; ή έστω, banner??)

    😆 😆 😆 😆

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 4:26 μμ

    Darthiir έτσι κι αλλιώς δεν χορεύω!! (λέμε τώρα)
    Αφού, σου λέω μια φορά σηκώθηκα να χορέψω και αποδείχτηκε ο … χορός του Ησαϊα. Ε, τι; Ξαναδοκιμάζω;;; 🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 4:27 μμ

    Ωρέλια χμμ πώς το λέει το άσμα;
    Α ναι..
    Κι αν παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι….. 🙂 🙂
    Παιδί μου τυμβωρυχίες θα κάνουμε τώρα;
    🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 4:29 μμ

    νατασσΆκι, εδώ γράφουμε την ιστορία του μέλλοντος, με απολιθώματα θα ασχολούμαστε;
    Ο κόσμος πάει μπροστά!! 🙂

    νατασσΆκι said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 4:39 μμ

    ΔΕΝ χορεύεις;;;;;;

    Τς τς τς, ντροπή! -να δώσω λινκ;;
    😆 😆 😆

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 5:05 μμ

    νατασσΆΚι, … βρε μανία με τα link!!!
    🙂 🙂

    Χμμμμ
    Σοβαρά τώρα, για σκέψου! Με τα όσα γράφουμε εδώ και αλλού, ανοίγουμε όλες τις πόρτες της προσωπικότητάς μας!

    @Ωρέλια, να μια ενδιαφέρουσα διάσταση της κοινωνικής δικτύωσης.
    (Το θέμα, το έχουμε αφήσει ανοικτό. Και αυτό! 🙂 )

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 6:40 μμ

    Α! ναι!
    ωστοσο, ακομη και αν, που ετσι ειναι, πως δηλαδη αφηνουμε ενα σωρο στοιχεια απο τα προσωπικα μας δεδομενα -κι εγω αυτο ισχυριστηκα στον κ Σανιδά :)- αποτελει αυτο κοινωνικοποιήση;;;.. ε;;

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 6:41 μμ

    κοινονικοποίηση, καλά!
    θελω να πω αν ενας εγραψε τα απομνημονευματα του, ειναι στοιχειο κοινωνικοτητας αυτο; το ενα προυποθετει το αλλο;

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 6:42 μμ

    (κανεναν δενθα αφησω ορθιο με την ..ορθογραφία μου!!!) 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 6, 2009 στο 6:59 μμ

    Ωρέλια μίλησα για κοινωνική δικτύωση και όχι για κοινωνικοποίηση!
    Οι έννοιες σαφώς και δεν ταυτίζονται

    Όσο για την ορθογραφία, ε αυτή θα την δούμε, αν και όταν βρούμε τα άλλα 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 11:16 πμ

    Όχι;
    Βρε να γιατί την έπαθες…
    Έπρεπε να τον χορεύεις μία κάθε χρόνο και όχι μία μόνο!

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 2:59 μμ

    darthiir, τι μου λες;
    Δεν φτάνει που τριαντατρία χρόνια χορεύω στο ταψί (εκεί δίνεται η συνέχεια του … χορού του Ησαία αν δεν το γνωρίζεις) τι ήθελες; Να τον ξαναπιάνω από την αρχή;
    Ε ήμαρτον!!!
    🙂 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 3:33 μμ

    Βρε, άμα τον χόρευες σε ετήσια βάση, δε θα είχες χρόνο να χορεύεις στο ταψί!

    Orelia said:
    Σεπτεμβρίου 7, 2009 στο 8:03 μμ

    εχεις δικιο
    οι εννοιες δεν ταυτιζονται
    εγω εχω κολησει καπου και ολο εκει το πηγαινω

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:23 πμ

    Darthiir μου, μα τι λες;
    Ο χορός του .. ταψίου, αρχίζει αμέσως!!!
    Ενώ, υποτίθεται ότι σκίζεις τη .. γάτα, χορεύεις!!!!
    🙂 🙂

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:24 πμ

    Ωρέλια, ε καλά, μη νομίζεις ότι είσαι η μόνη που το κάνεις αυτό! 🙂

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:25 πμ

    Αααα εγώ δε μπορώ με τις γάτες… Είμαι αλλεργικός… 😦

    Sotiris K. responded:
    Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:28 πμ

    Τόσο το χειρότερο!!!
    Ούτε τη γάτα;;;;
    τσ τσ τσ!!

    Darthiir the Abban said:
    Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 10:07 πμ

    Γι’ αυτό δε τη σκίζω…
    Τη χαπακώνω…

    😉

Σχολιάστε

